Reakcia na: S499.1023 #208866:
Dovolím si nesúhlasiť, len vďaka neschopnosti PUDE, hlavne vtedajšiemu vedúcemu sa mohlo stať, že K2G sa nedokončila načas a otvorila sa cesta pre PARS a K2S. T3P bol veľmi triezvo zadaný projekt, ale časová realizácia sa podobala na RVHP. Problém bol zase ten istý - vedúci PUDE. T3P boli nakoniec dokončené - prvé dve súpravy vďaka veľkému tlaku GR DPB. Odvolať neschopného vedúceho PUDE musel až nový GR, riaditeľ DED Rafaj sa k tomu nemal. KS série 7126-7134 veď tieto boli postavené ako komplet novostavby a aj sa kompletne schvaľovali. Takže postavili sa vozy s plánovanou životnosťou 25 rokov a čo podstatné priniesli pre cestujúceho?Podľa mňa nič, nakoľko v dobe vzniku boli koncepčne neskutočne zastarané. K3 mala aspoň nízkopodlažný stredný článok. Podľa mňa GR musí mať hlavne novú víziu, po 30 rokoch to asi nejde, ten človek je už vyhortý, nič nové neprinesie.
810zssk