"linku prestane dotovať EU."
Pokiaľ viem, EÚ prispela na zriadenie linky, nie na jej prevádzku (samozrejme, môžem sa mýliť).
"Je možné napísať na dopravný podnik, magistrát, telefonovať na magistrát 02/59356313, aby linku nezrušili,"
Dôvod? Prečo by mal magistrát reagovať na žiadosti iného mesta o dopravu bez finančnej spoluúčasti? Obsluha Čunova ako MČ BA je predsa zabezpečená...
"Treba spojiť silu a bojovať, za spojenie aby sa naše deti mohli dostať do školy a my do práce."
Škola predsa býva v spádovej oblasti danej ulice trvalého pobytu (aspoň na SVK to tak tuším je). Že si vybrali oblasť mimo SVK jurisdikcie, je ich problém. Išli tam predsa dobrovoľne...
Okrem teba, ako generálneho riaditeľa integrovaného dopravného systému planéty Zem tu každý trepe do vetra.
Úsek Štúrova - ŽST je vždy uzavretý každý rok (aj počas karnevalu).
Treba sa popýtať na MsÚ Senec, či tú akciu organizujú len pre domácich, alebo aj pre "turistov" z iných miest a obcí.
A to si ešte nespomínam, že pri tejto akcii sa vždy uzavrie cesta a od žst. neochádza ani to málo autobusov, ktoré tam jazdia zvyčajne.
Zdravim, s kamaratom piseme pracu na temu Kvalita zastavok v ramci MHD Bratislava. Hlavnym podkladom pre nu bude nami vytvoreny kratky dotaznik. Prosil by som vas o jeho vyplnenie, je to otazka 1-2 minut. Dakujem. http://goo.gl/forms/bXV5cpWibf
Veď sú aj pozitívne príklady dobre zvládnutej dopravy. Ale vo väčšine prípadov to tak žiaľ nie je a mám konkrétne skúsenosti s tým, že posilová doprava ponúknutá bola a jednoducho o ňu nebol záujem. V takom prípade dopravca nič spraviť nemôže. Nehovoriac o prípadoch, kedy o akcii vopred ani nevie.
Aby bolo jasné, ja pôsobím v inom meste (nie v Bratislave).
Čo tak obojstranná konzultácia, partnerstvo, informovanie sa, ponúknutie posilovej dopravy, hlavne v rámci povedzme Bratislavy?
Senecké leto propaguje vo veľkom aj kraj, ale ani meter posilovej dopravy neobjednal. Píše sa tu o tradičných akciách, ktoré sa organizujú každoročne už vyše 10 rokov, a dodnes medzi (ne)dotknutými subjektami nedošlo k spolupráci v tejto oblasti. A to je chyba organizátorov, ale aj dopravných spoločností.
"Je to len obraz politiky tunajších dopravných spoločností - bez oficiálnej výzvy, objednávky na akcie z vysoka kašlú, a tak aj na svojich zákazníkov. A potom vyplakávajú, ako nikto nejazdí VHD."
Lebo ak bez oficiálnej výzvy či objednávky na akcie skutočne zareagujú, tak ich objednávateľ udupe pod čiernu zem, že si dovolili svojvoľne mrhať peniazmi daňových poplatníkov.
Neviem či existuje na ZSSK niečo ako záloha v podobe rušnovodiča a pripravenej súpravy v N.Zámkoch. Podla tohto prípadu asi nie.
No pri dvojhodinovom víkendovom intervale by som to pokladal za samozrejmosť.
Tie PP majú problémy aj zo zaseknutými brzdami. Vyvetrá sa salón v stanici a o 10 min. sa ide ďalej. Na vykapanie a odrieknutie som nemal ešte "šťastie"
Minule sa pokazil rušeň na PP v Šali práve v sobotu, odriekli, a ani sa naunúvali vytiahnuť nejakú tú starú súpravu odstavenú. Tak medzi Os 4610 a 4620 ostala 5-hodinová diera. ?
Cez víkend je starých vagónov dostatok z odstavených posilových osobákov.
Keby prišla na ZSSK požiadavka tak by určite dali posilu. Aj ked osobne si myslím že už 6 vagónová súprava bola na prvý spoj nezvyčajne dlhá. Minimálne dispečer musel šachovať z výpravou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martin22
http://goo.gl/forms/bXV5cpWibf