http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8147/rekonstrukcie-elektrickovych-trati-v-osle-27-12-2014.html?#117644-Docasna-elektrickova-trat-vyzera-na-povrchu-na-nerozoznanie-od-trvalej
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
Joyki
Dvere sa blokujú len pred štartom, alebo rýchlosťou - v prípade posunovania, odstavenia, ale to je individuálne, závisí od rušňovodiča - pri odstavení.
RegioJet IC súpravy aj strela nocuje na odstavnom.