Obdobně jako u automobilů - většina produkce Volkswagen Group jezdí na podvozku MQB, většina typů od Audi po Seat používá stejné motory, většina aut má 4 nebo 5 dveří a 4 nebo 5 míst k sedění, a přesto se každý typ homologuje zvlášť. Tak to prostě je.
dost zvlastne. Identicke vozidlo, koncepcia, sposob vyroby aj udrzby. Naco tolka byrokracia.
Este by som to pochopil keby to bolo naopak ze 30T musi mat nove schvalovanie aj ked by ho uz 29T mala. Z lajckeho pohladu mi pride obojsmerne vozidlo komplikovanejsie ako to jednosmerne.
Nevím jak na Slovensku, ale v ČR by se každý z vozů homologoval zvlášť. U obou tramvají se jedná o odlišný typ s odlišnou kapacitou, koncepcí i označením. Nepředpokládám, že by to na Slovensku mělo být jinak. Obdobně se homologovaly v ČR 13T pro Brno a 14T pro Prahu, i když se fakticky jedná o tatáž vozidla. Jen s tím rozdílem, že první dveře vedou v Praze do kabiny řidiče, zatímco v Brně do salonu pro cestující.
Nuz brania sa a ani sa necudujem ?
V kazdom pripade je skandalozne, ze zastupca ovcanov takto chrani sukromne spolocnosti.
Uz nech tam ten nas kokainovy kral z ministerstva dopravy zacne stavat tu "TGV" trat ?
Potom sa bude byt uz len ZSSK a Regiojet ?
Osobná pokladňa (vtedy ešte ŽSR) fungovala napr. vo Veľkom Krtíši vtedy, keď tam neprevádzkoval osobnú dopravu vôbec nikto ? . Oficiálne zdôvodnenie: Aby si cestujúci mohli zakúpiť cestovné lístky Lučenec - niekam predtým, ako sa odoberú autobusom z Krtíša do Lošonca. Pre tých, čo nepoznajú miestne pomery: Nie, železničná stanica vo Veľkom Krtíši NEleží neďaleko autobusovej.
Dost by ma zaujimalo v akom plane dopravnej obsluznosti nasli tie linky Arrivy, ale najma Turancaru, ci Slovak Linesu, voci ktorym vyhrady nemali.
Inak cele je to somarina... "Zbytocne navysenie" nemaju co riesit, to je problem dopravcu, je to predsa nedotovana linka. Ak tam bude vznikat strata tak je to Jancurov problem. Nehovoriac o tom ze s narastom IAD sa nemaju zmierit, ale snazit sa ho tlmit - aspon tym ze nebudu robit prekazky komercnej prevadzke kvalitnej dopravy, ked uz do toho nie su schopni dat peniaze.
Podla toho, v akej lokalite si sa vozil. Zapadni vlcaci su sice dost bordelari (najma taky ten pristahovany viedensky ekvivalent tzv. blavaka), no tam, na rozdiel od nemenovaneho dp v b tie vozy kazdy vecer poctivo vycistia.
Sice to nie je MHD ale nedá mi to☠ Takúto má predstavu o podpore VHD primátor Nitry ,,V stanovisku mesta sa píše, že vedenie mesta neeviduje žiadne podnety ani sťažnosti občanov na nedostatočnú úroveň prepravy. Ďalej sa odvoláva na zákon o cestnej doprave, kde sa píše, že licenciu možno povoliť, len ak je to v súlade s plánom dopravnej obslužnosti. Túto podmienku podľa primátora RegioJet nespĺňa, navýšenie o 14 párových spojov je podľa neho zbytočné pre medziročný pokles cestujúcich v dôsledku nezamestnanosti a nárastu individuálnej dopravy. Tieto dôvody sa nachádzajú aj v nesúhlasnom stanovisku firmy Arriva,, http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9655&secid=1
Inac neviem ci som mal take stastie, no vcera som videl hneď 3. soferov v zacviku - skratena L91 z Cunova na Jasovsku na Karose B9xx, potom z Hlavnej stanice na trolejbuse 210 a napokon na Zochovej smer Technopol MBCC linka 83 Aj v autobuse aj na zastavke v Cunove som videl ponuku prace v DPB ako vodic autobusu - tak to vyzera, ze sa prihlasil slusny pocet novych vodicov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto