otazka je este potom, preco stale nefunguje dezintegrovana doprava aj v SC a PK okrese??
mozno keby sa da kupit elektricenka na zonu 630 by nechodil cely bus na cierno.
Ale tak ci tak, ak by tam DPB poslal revizorov na tyzden - dva vo zvysenej miere, na kazdy druhy spoj mozno, tak by pekne zaryzoval. Myslim si, ze aj tych 5000 by vybral za mesiac na pokutach, popripade cestovnom
Dnes ma prekvapilo v príjemne klimatizovanom Talente v úseku Hygyeshalom - Rajka, že slovné spojenie "nasledujúca zastávka" to hlásilo aj v nemčine a dokonca aj v angličtine. ? To je na maďarských vnútroštátnych vlakoch bežné ALEBO tam je to len vďaka tomu, že tie súpravy bežne jazdia aj do Rakúska?
V tejto suvislosti je nutne dodat ze na 37ke momentalne panuje uplny nezmysel kedy na jednej strane cestujuci akoze maju nastupovat prednymi dverami, na druhej strane aj keby vodic nahodou otvoril len tieto dvere, tak nema ako skontrolovat ci ma cestujuci platny CL, kedze citacku kariet nema (tri krat hura tomu expertovi ktory vymyslel BCK ako nosic PCL).
Zas treba povedat ze mozno by bolo efektivnejsie keby sa dodrzovali stanovene pravidla a vodic kontroval, pripadne aj predaval listky. Na druhej strane, ak by si to vyzadovalo poradie navyse tak mozno by fakt boli efektivnejsi sprievodcovia.
Co ma privadza k myslienke ci by nahodou nebolo ekonomickejsie na niektorych regionalnych bus linkach zaviest v spickach nastup vsetkymi dverami bez predaja listka u vodica, pricom cestujucich by odbavoval sprievodca. Ak by to znizilo pocet vozidiel, mohlo by to byt zaujimave - bolo by to o cosi lacnejsie ako platit dvoch vodicov (aspon predpokladam) + by bolo potrebnych menej vozidiel cim by sa ciastocne riesil problem SADiek ze v spickach maju podstatne vyssiu potrebu vozidiel ako v sedlach.
...akurat s tym rozdielom, ze tam ma aspon cast cestujucich platny PCL pre zonu 215, cize ciernych pasazierov je menej ako na linke 630. Ale inak tam listky nekontroluje nikto.
Tak to je fakt sila! ? Zaujímalo by ma čo na to do telefónu hovorí cestujúcemu dispečer (prípadne vnútorná kontrola v odpovedi na sťažnosť) . Tipujem, že sa čiernym pasažierom ešte aj ospravedlnia... ?
Ja si pamätám, že keď bola (vtedy ešte) linka č. 53 predĺžená do Chorvátskeho Grobu, tak zozačiatku sa povinný nástup prednými dverami a označovanie CL dodržoval a neskôr to v tichosti prestalo.
Ozaj, takáto anarchia je naďalej aj na linke č. 37 v Marianke?
Inak už pred pár týždňami ma to napadlo, ale zabudol som na to. Netrvrdil DPB, že sa zbavuje odťahovky aj preto lebo má zastaraný autopark a bude ho potrebné vymeniť lebo sa neustále kazí? Prečo potom výherca VO pokračuje s odťahovaním na starých strojoch? ?
tak nech len od pondelka do piatku 3x 2 sprievodcovia po 8 hodin denne s priemernym platom 600 v hrubom a nakladmi na cenu prace 811€ plus stravne listky, cize mesacny naklad okolo 5000€ mesacne.
Ak by teda predali cca 5600 0,90€ listkov viac oproti sucasnemu stavu, cize 280 denne, 9 na jeden spoj, tak ich zaplatia.
Nezda sa to ako nerentabilny podnik. Otazkou je, kolko z trzieb by si typicky slovensky pracovnik na tejto pozicii nechal miesto jej zaevidovania.
Vsetky obce okolo Bratislavy by chceli podielove dane, no ziadna nie je ochotna poskytnut sluzby svojim novym obyvatelom. Poriadne skoly, poriadne skolky, zdravotne stredisko, VHD, detske ihriska, kulturne vyzitie.
To vsetko v tychto dedinach nie je a starostovia ani neplanuju. Chcu len peňáze.
Tak vies, chcu dopravu ako keby boli v starom meste a neplatit za to ani cent, vsak ked Bratislava dava 55 milionov, tak ich nejakych 5 tisic podla ich nazoru nezruinuje
revízorov netreba až tak veľa teraz ich má niečo okolo 50 podľa mňa by stačilo 100 ale aby ich bolo vidieť aj na málo vyťažených linkách a prestať ich konečne platiť províziami proste robili by na DPČ dalo by sa im 12€/hod a bolo by
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PetoMHD