Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ad Mapy na iMHD> Dnes som cakal v rade v predajni DP pod Novym mostom a asi piaty predo mnou bol daky typek s mapou z iMHD. Ked sme sa minali vo dverach, vsimol som si, ze ma 3 nejake hnede turisticke listky. Aj sme nastupili do 11, on ich oznacil vsetky naraz a veselo dalej studoval mapu 😉 Mozno daky veriaci, co veri ze sa platnost tych listkov scitava 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Mimochodom prirucku Sprievodca v MHD maju podla papiera na Mierku, Olejkarskej a Obchodnej, no ta baba povedala, ze len na Obchodnej. ?
Reakcia na: Zdenko #20060:
Ale ved my sme profesionali!!! 🙂 No a samozrejme to prekvapenie som cakal, je na mieste 😃 .
Reakcia na: Zdenko #20066:
Tajomstvo sefkuchara 🙂 🙂 😉 😉 😎 😎
Reakcia na: Z #20057:
Pokiaľ to má ešte na streche dva zberače, tak je to OK ale smradobusy, ekobusy čistiate zvuk a odsávajúce hluk a podobné zvrhlosti naozaj stačia ako doplnok do dier, kam sa nevyplatí koľajnice ani drôty ťahať, ale prekrýbvať s nimi E linky mi príde zvrátené.
I.
Reakcia na: d3k0 #20063:
nielen jedna, ale štyri (električky, trolejbusy, autobusy, nočáky). Všetko so zastávkami a .pdf 😉 Len sa mi ich asi nebude chcieť tak pravidelne aktualizovať, to už by bolo časovo náročné.
Reakcia na: Turbo #20046:
V tejto súvislosti mi prišla na um zapamätaniahodná myšlienka pán Zachara, ktorý vo svojom v príhovore v broúre Sprievodca MHD v Bratislave na adresu nového tarifného systému uviedol, že zavedením druhého tarifného pásma "cenovo zvýhodňujeme tých, ktorí nebudú cestovať preplnenou centrálnou mestskou časťou". Ešte keby tak tí, čo sa presúvajú z jednej strany mesta na druhú mali na výber... 🙂

Re #20048 Z: Ja tiež nie som odborník na koľajovú dopravu, no nerozumiem, prečo by sa mala koľajová trať rozrastať do boku. Ostatná doprava predsa nebude obmedzená. Celý návrh spočíva v tom, aby občas z koľaje jedným smerom prešla spojka do opačného smeru. Podobne ako na košickej trati do USS.
Ale ako vidím, podrobnosti, kým som písal tento príspevok, rozviedol už Igorko 🙂
Odkial vy viete vsetky tie Novinky este skor ako sa stanu skutocnostou? To by ma zaujimalo.
Reakcia na: d3k0 #20063:
Ktora myslis?
Reakcia na: Martin Fundárek #20041:
Co som pocul, tak ak bude treba, tak to bude jazdit v 5-minutovych intervaloch :-)) Ak bude treba, tak sa napr. linka A bude tocit na Cintorine Slavicie udolie resp. Vojenska nemocnica a pojde do Petrzky...
Reakcia na: tr3mp #20039:
No ozaj, ta mapa by sa tu hodila 🙂
Reakcia na: Z #20036:
DPB by bol hlupy, keby ako doplnok k lacnejsej elektrickej trakcii vypravoval po tej istej trase autobusy. Ako by sa potom zabezpecil preklad? Naco by autobusy stali rano v zapche? Co s ludmi, ktori by prebiehavali od autobusu na elektricku a naopak - podla toho, co by prislo skor? 🙂
Reakcia na: Turbo #20051:
Tramvaj dokonca nemusi byt v strede nicoho, moze byt uplne sama a moze mat po okrajoch krasny zeleny travnik. Pripadne po jednom z okrajov dvojprudovu cestu 🙂
Ja si pripadam ako medzi profesionalmi. Teda co sa tyka dopravy v BA. Myslel som si, ze sa bavim s ovela starsimi ludmi ako som ja. A co ma teda naozaj prekvapilo si ty COLOR.
Reakcia na: tr3mp #20039:
Zatial to mam vsetko napisane na papieri, ale kedze, aby som to mal prehladnejsie, chcem si to nakreslit ako mapu a pouzivat.
Prajem vsetkym pekny zbytok piatku a krasny predlzeny vikend 🙂
Reakcia na: Igorko #20056:
Neviem si predstavit spominane miesto-a ako hovorim, ani zdaleka nie som odbornik na kolajovu trakciu- -to "moje" su kardany, vstrekovacie cerpadla, kompresory, prevodovky a este cela hromada podobne zabavnych prvkov-a cele to ma nadhernu obdlznikowu formu, v lepsom pripade este stredovy mech 😉 :o)
Reakcia na: Z #20048:
No ale ja mám pocit, že Vladimír nechcel budovať trojkoľajky ale spojky medzi existujúcimi koľajami, tak ako je to napríklad na košickej pomalokrivodráhe.
Re #20044 Turbo: Tie výhybky by mohli byť po hrote a do jednokoľajného úseku by sa cúvalo, bo máme bars málo roztrhaných súprav:-).
I.
Reakcia na: Turbo #20053:
E-eeee-tak urcite nie 😮 Konkretne v tomto pripade som mala na mysli prepojenie useku (zhruba) Molecova ku tzv."skleniku", kde by cestujuci v pripade zaujmu mohli prestupit na 83ku ci 34ku.
Reakcia na: Turbo #20053:

Vlastne viem, preco sa ta tramvaj stavala tak ako sa stavala, asi sa pocitalo s metrom... 😞 A tramvaj mala ostat na povrchu ako doplnok, cize nieco pomale... 😞
Reakcia na: Z #20052:

Potom by ta linka mohla jazdit rovno po celej Bratislave, lebo vsetky useky su potenciane kolizne. Neviem preco pri stavbe napr. Karlovej Vsi tu elektricku tahali tak ako ju tahali. Vsak mohla ist uplne mimo cesty, krizovania mohli byt mimourovnove, tak ako to maju v Brne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.