Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #200366:
Tam tie Bohdany išli z nejakých ruských fondov, nie?
Reakcia na: Peter6607 #200359:
Tak najdlhšia trať už na Ukrajine nie je ?
Reakcia na: skopi #200364:
Aj 6624 to robí, chce to len vycibrené ucho šotouša. ?
Reakcia na: Peter6607 #200361:
Dakujem ?
Reakcia na: roman2 #200351:
ako 1. pojdu 30 Tr s APU ?
Reakcia na: S499.1023 #200355:
Nemusia.... to bol iba výkrik do tmy ? Ale viaceré ukrajinské mestá kupovali ešte rok- dva dozadu 14 Tr z Čiech (a Moravy ? ).
Reakcia na: skopi #200360:
Diferenciál, to v Zlineri nie moc kvalitne porobili. 6621 boli aj opravovať kvôli tomu, ale spravili to tak, aby sa prestali sťažovať vodiči, vo vlčinci je hluk furt.
Reakcia na: Peter6607 #200358:
Čo to vlastne spôsobuje? V 6624 som si to nevšimol, ale robí to väčšina 15 TrM.
Reakcia na: S499.1023 #200355:
Uvedomuješ si, koľko trolejbusových prevádzok na Ukrajine je a koľko z nich má ešte tridsaťročné ZiU bez GO? Prečo potom asi kupovali 15Tr03 zo Zlína?
Reakcia na: skopi #200357:
Viem načo narážaš, nerobí to motor a nedá sa to vydržať. 6633 so 6634 sú extrém, potom to robia 6620, 6621, 6624, 6626, 6627, 6629, 6636 a 6637. Som rád, že si to postrehol a myslím, že sa treba sťažovať.
Reakcia na: Peter6607 #200348:
Nesprávne som sa vyjadril, pri TrM som narážal na hlučnosť konštrukcie, pri 6639 som narážal na to, že voz síce hrkoce, ale má tichý motor a že tak nereve, ako niektoré TrM, ako 6634. Nehovorím, že 6639 je v dobrom stave, opak vidieť hneď na prvý pohľad...
Reakcia na: Valec #200352:
ja som počul úplne inú variantu od niekoho, kto do toho dosť vidí, nechám sa prekvapiť, či sa to potvrdí...
Reakcia na: Mike #200350:
Prečo by Ukrajina kupovala olietané 15TrM, keď majú LAZ a Bohdan?
Reakcia na: roman2 #200351:
napísal som, že dúfam, osobne som presvedčený, že je to najhoršia varianta, aká mohla nastať, ale s tým nikto z nás nič neurobí, je to jednoducho realita, pred ktorú nás Delfín a spol postavili ☠
Reakcia na: Mike #200350:
? Treba ešte dodať, že 14TrM sú oproti 14Tr10 poruchovejšie. V Bratislavských novinách sa písalo o 10 trolejbusoch, čo zostanú. Takže zjavne z kĺbov 6635-6638, prípadne 6604, 6621, 6624. Veď sú zase nejaké na ťažkej údržbe....
Reakcia na: Mike #200350:
Ja si stále myslím, že keď sa nové označovače plánujú len pre 7 trolejbusov, tak tu po dodávke opčných ŠkodaSORov žiadna 14/15Tr(M)-ka nezostane.

A na UA tiež nie sú odkázaný kupovať šroty práve z Bratislavy. ?
Reakcia na: trolejbus6207 #200341:
Hehe ty si aký optimista,že troloSORy dopadnú lepšie ? ja im dávam maximálne 5 rokov a polámu sa ako zápalky ?
Reakcia na: Petto #200349:
Novostavby 14TrM budú vyradené medzi prvými podľa kompetentného človeka. Totižto tie prvé (6304, 6263, 6293..) sú vraj oveľa v horšom stave ako viaceré 14Tr po GO, lebo sa na nich nerobila za celú dobu žiadna väčšia oprava. Prežiť majú možno tie najnovšie (2?3?4?) a 14Tr po GO v Zlíne.
Osobne si myslím žeby ešte veľmi dlho (alternatívne po odpredaju na Ukrajinu) mohli prežiť 15TrM 663x.
Reakcia na: skopi #200347:
Stavim sa tu s tebou o hocico, ze novostavby 14trM vydrzia dlhsie ako 30 Tr.
Reakcia na: skopi #200347:
Hlučnosť vozidla nemá nič spoločné s jeho stavom. 6639 je nechutný, viackrát zlomený vrak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.