Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: skeli #200074:
No a ja budem mať o mesiac 20 rokov, čo som preč z BEÚS-u.
Reakcia na: Richard 15 #200070:
Nie je to potom náhodou len ventilátor?
Už 10 rokov nie som v DPB.
Reakcia na: luky133 #200071:
Osobne pochybujem o tom, že vodiči majú k dispozícii manuál, ako správne nastaviť klímu. Hlavne keď poniektorí prvé dni pri striedaní ani nevedeli, ako sa otvárajú dvere.
Reakcia na: Richard 15 #200070:
Podľa špecifikácie tendra musí klimatizácia umožňovať aj nútenú výmenu vzduchu bez chladenia čo mohol byť tento prípad. Alebo ju možno nevedel nastaviť.
Reakcia na: Hug0 #200068:
Fúkal teplý vzduch. Vodič ju asi nevedel normálne nastaviť.
Reakcia na: matho285 #200056:
ad. 2.: Ide len o iniciatívu vodičov, chcú tým zabrániť aby spoza električky nevybehlo auto tej čo ide oproti. Takže zablokujú prejazd. Podbné sa deje napr. na Kamennom námestí smer Nám SNP. Kde električky zastavia v oblúku čím zablokujú autá aby električka idúca smer Kamenné alebo Jesenského od Nám SNP dokázala prejsť keďže ona tam prednosť nemá.
Reakcia na: Richard 15 #200067:
Tým pádom zapnutá nebola 😉
Reakcia na: luky133 #200066:
V 6006 včera bola zapnutá, ale aj napriek všetkým zatvorením oknám bola neúčinná.
Opäť tu máme teploty nad 30°C. Moja otázka znie využívajú sa teda klimatizácie v nových trolejbusoch a autobusoch? Včera boli tiež takto vysoké teploty a napr. čo som videl nové 30Tr všetky mali pootvárané okná takže tam klíma zrejme zapnutá nebola, dnes čo som narazil na dve SORky (busy) tak mali pozatvárané okná tak predpokladám, že klímu vodič pustil. Mal som len takú náhodu alebo sa vážne v nových trolejbusoch tá klíma nepoužíva vo veľkom, ale skôr je to výnimočné? ?
Reakcia na: matho285 #200056:
2. Niektorí vodiči zvyknú spomaliť, aby stihla na priecestie vojsť električka z druhého smeru. To preto, aby vodič auta hneď po prejazde prvej nevyštartoval rovno pod tú druhú, ktorú by nemusel vidieť.
Reakcia na: Ttom #200061:
Ak to boli predné dvere - polkrídlo vodiča, to áno, to je úplne samostatné a nezávislé od blokovania alebo jazdy.
Ak to bolo polkrídlo pre cestujúcich, ako som písal, na niektorých starších vozidlách to možno počas jazdy ostane otvorené, ale na väčšie už nie.
Reakcia na: S499.1023 #200058:
Tak asi/určite DPB niečo domontoval.
Hovorím len z poznania, na Trnávke takmer vôbec nejazdím, tam je väčší podiel starších 14 Tr, ale z vozidiel na Hroboňovej viem momentálne len o 6305, kde predné dvere možno otvárať počas jazdy (kedysi aj 6207, kde sa každé dvere ovládali samostatne a aj zvuková signalizácia samostatne ❤). Samozrejme možno je tých prípadov viac.
Reakcia na: ivanbuto #200051:
no zrovna vo stvrtok na Racku sa vodic 64 zacal zhovarat na cervenej s vodicom z 210 cez otvorene predne a zatvaral ich sam, uz ked bol poriadne rozbehnuty niekde pri prejazde kolaji, takze neviem, ci sa sami zatvaraju vo vsetkych vozoch
Reakcia na: Ike #200057:
1. O tom zákaze viem, preto som sa pýtal.
2. Mne sa to tiež nezdalo, ale tak opýtal som sa. Zjavne je to len na vodičovi.
Reakcia na: Kobenhavn #200052:
Jasné, už sú zlomené na tri kusy.
Reakcia na: ivanbuto #200051:
Chcel by som vidieť ako na klasickej 14/15Tr vo vyššej rýchlosti neotvoríš dvere a ako sa pri rozjazde s vypnutým blokovaním samy zatvoria. To jedine, že by tam DPB niečo dorobil a o tom dosť vážne pochybujem.
Reakcia na: matho285 #200056:
1. V konkretnom pripade moze. Je tam zakaz motorovych vozidiel, ale sanitka a policia su voxidla s pravom prednostnej jazdy.
2. Neviem ale nevidim v tom dovod

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.