Ale uz tam nevisi prazdny tercik, takze je tam povolene lietet 55 km/h, teda aspon sa mi zda, ze nic som tam nevidel. Ale vodici si silne zvykli jazdit tam 10 km/h, potrva kym si odvyknu. Ale smerom do mesta to nie je bohvie ako spravene, tesne pred prejazdom to "sekne" dost vyrazne. A "kockate" obluky sice opravovali, ale stale to nie je ono. Rozhodne ale lepsie ako predtym.
Na co sluzia tie velke prepinace co su na elektrickovych stlpoch a ktore su zaretazovane zvacsa, su v dolnej polohe? Uz som ich videl aj v hornej polohe a elektricky ficali dalej:-)
Caf, dik Cez wap to este zatial nie je, najskor bude este treba urobit zopar vylepseni na webe, az potom to dam do wapu, aby som nerobil to iste dvojmo
Literatura i vyrobca udavaju take informacie, vsak tvrdia, ze ide o typ T3SUCS. A to z toho dovodu, ze ide o subeznu vyrobu pre Ceskoslovensko a zaroven pre ZSSR. Nieco som napisal aj do kosickeho fora iMHD ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea ), kde sa priklanam k oznacovaniu T3SUCS.
Platia pamätné slová súdruhov zo (myslím, že vtedy ešte) Železničného staviteľstva, keď odovzdávali totálne poxxxvenú Karlovku po veľkej rekonštrukcii. "Však tie vozy si to vyjazdia".
Grrrr....
I.
Už aj tak stačí, že dnes používa malými a veľkými písmenami písané texty presne naopak
Okrem iného niektoré DP (nielen BA ale napr. aj Praha majú opačne značené meškani a predchádzanie voči grafikonu. Čo narobéš, vždy sa to tak robilo...
I.
Nevie niekto vysvetlit aku ma vlastne vyhodu, ze na 25 chodia o 13:05 dva autobusy za sebou? Nebolo by lepsie, keby jeden siel 13:05 a druhy 13:08 napriklad?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BM