Reakcia na: 810zssk #196279:
Tak ja to riešim, zatiaľ si ma úrady a "kompetentní" pinkajú medzi sebou, vynímajúc SL. Z BID nikto neodpovedá, z BMK ma posielajú na mesto a mesto si zo mňa robí dobrý deň a posiela ma na VÚC (čo má VÚC s BMK?!).Ale ja mám času dosť a trpezlivosti ešte viacej. Len som chcel dáke dočasné riešenie.
Myslím, že to sme môžem dať...
SL napr.
"mrzí nás to, že nemôžete využívať v našej spoločnosti BMK na plnenie a kúpu Predplatného cestovného lístka, ale ide o rozhodnutie Mesta Bratislava, ktoré to nepovolilo, hoci naša spoločnosť bola pripravená tieto akceptovať už pri spustení Integrovaného dopravného systému od 01.06.2013, keďže technicky je to možné a pripravené. Ako dopravca sme videli v tom problém z pohľadu cestujúcich a preto sme na túto skutočnosť upozornili Koordinátora Bratislavská integrovaná doprava, a.s. ešte v marci 2013, pred spustením celého systému a žiadali sme o povolenie plnenia BMK a tiež možnosti predaja Predplatného CL."
BA napr.
"BMK i ostatné čipové karty vydávané v DPB, a.s. nepotrebujú žiadnu peňaženku na jednorazové predplatné lístky, pretože nákup jednorazových cestovných lístkov sa nezabezpečuje v dopravných prostriedkoch, ale v automatoch za použitia drobných mincí alebo je možné lístok zakúpiť v predajnej sieti DPB a.s., prípadne zaslaním SMS. BMK teda nerieši a nepodporuje jednorazové cestovanie ani v rámci mesta Bratislava.
Predajné systémy pre jednorazové cestovanie dopravcov mimo územia mesta mesto nemôže ani ovplyvňovať a ani sa nimi zaoberať."
frenky