Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #196138:
ja by som bol aj za, ale kto zlomi tu polnolobby ? Ja a Ty si podmanili uz aj Kosice... ☠
Reakcia na: Jadran #196132:
Nie. Je to tak ako píše 810zssk v príspevkoch #196129 a #196134. Vodič na linke do 50 km má mať najneskôr po 4 hodinách JAZDY (nie výkonu!!!) prestávku 1x30 alebo 2x15 minút. Zákon 462/2007.
Reakcia na: trolejbus6207 #196112:
Čo som v obraze, v Prešove sú so Solarismi nadmieru spokojní, podobné skúsenosti máme aj v Nitre. Suverénne najlepšie, čo po našich cestách jazdilo.
Reakcia na: skopi #196136:
Nove elektricke vozidla su objednane komplet s infosystemom.
Reakcia na: dopravak88 #196130:
Veď presne tak, ale DPB nehce a v tom je ten problém a je to škoda, lebo všade na svete to majú, iba v BA nie, lebo sú lenivý. Veď majú eurofondy, tak prečo ich na to nevyužijú? A bojím sa toho že hlásiče nebudú ani v nových trolejbusoch Škoda 30 Tr SOR a ani v električkách Škoda 30 T. Zase to vyriešia jedným displejom a to je všetko, ale veď je to absurdné nevedieť kde vystupujem na linke ktorú nepoznám, a často sa stáva že ani vnútorné transparenty nefungujú a ukazujú zle. Ale s tým čo si zmyslí DPB mi nič neurobíme.
Reakcia na: mrkvakj #196131:
Na vsetko v zone 100.
Reakcia na: Jadran #196132:
Nie, to co pises neplati pre linky do 50 km, tam plati to co som napisal ja 🙂
Reakcia na: Ámos #196114:
neviem o com tocis, ten MBCC spominal niekto iny, nie ja ?
Reakcia na: 810zssk #196129:
Je mi to jasné, teda trochu presnejšie, zo zákonu by mala po 4,5 hod. výkonu nasledovať 45 min. prestávka, ktorá sa môže rozdeliť na dve časti (15 min po 1,5 hod. a 30 min po 3 hod., ale nie som si celkom istý).
To, že v prípade DPB sa to nedodržuje (alebo nie presne) na mnohých linkách, je iné.
Dobrý večer

viem že to napatrí do mhd Bratislava ale Wien ale spítam sa:

platí ten vlakový lístok+mhd aj na WLB elektríčku na území viedne
Reakcia na: skopi #196119:
vsetko sa da, len treba chciet.
akusticke hlasenie - vsetky vozidla aj SORy aj MBCC maju reproduktory. treba len kupit a domontovat hlasice BUSE, napojit to do tych reproduktorov, splitnut to nejako aby tie repro boli aj pre TV (napr. rozstrihnutim kabla a danim do svorkovnice)( a aj pre hlasenie, potom este by mohla byt zobrazena cast na obrazovke - mapka zastavky, medzicasom cyklena reklama, potom vyhlasenie zastavky a rozsvietenie na BUSE a reklamnom displeji..
Reakcia na: Jadran #196128:
Vodic ma prestavku kazde 4 hodiny na 30 minut, resp. dva krat za 4 hodiny na 15 minut. Realne su tie prestavky o kusok dlhsie (lebo vyrovnavacka, atd.). To je uplny standard v X zamestnaniach, tak neviem nad cim sa tu place.
Reakcia na: Peter6607 #196127:
Raz, možno dvakrát za službu, ale v špičke maximálne aj tak iba raz - inak sa točí v kuse
Reakcia na: Petto #196120:
Nie je tam náhodou striedač?
Reakcia na: skopi #196125:
Akustické hlásiče tam niesu namontované a ten reklamný monitor sa na to nedá použiť.
Reakcia na: Error 0x007 #196123:
Viem síce že to nie je stránka DPB, ale je to blízka stránka, tak som dúfal v zázrak... a tak či tak, na DPB by som odpoveď tiež nedostal, bohužial a dopredu viem že tie akustické hlásiče aj tak nezapnú. WELCOME TO BRATISLAVA
Reakcia na: Petto #196120:
Prave preto odprucam tu rocnu karieru nezamestnaneho. Taketo kecy o toceni sa hned prejdu. Aky malo vyznam to zhasnutie salona ked o dve minuty naberal ludi na Molecke?
Reakcia na: skopi #196119:
Tu sa mozete pytat DPB koko chcete, tak rychlo odpoved nedostanete (maly tip: toto niesu stranky DPB)
Reakcia na: Petto #196120:
Nikto nie je povinný robiť vodiča MHD. Som si niečo odkrútil na linke 13 a nebol som z toho psychicky na dne. Vodiči na linke 33 si navyše túto linku väčšinou sami vybrali s vidinou nových 25Tr. Okrem toho s tým "bez prestávky" klameš.
Reakcia na: Petto #196120:
Ano, vodici MHD su jedini na svete co maju tazku pracu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.