v princípe s tým skracovaním 83 po Dostihovú a zrušením 94 nejaký zásadný problém nemám. V skutočnosti ho de facto využívam. Smerom do mesta idem prvým autobusom (zväčša skôr príde 95) na Vlastenecké nám. a odtiaľ tým, čo ide ako prvé ďalej (88, 84, 83, resp. 92). V opacnom smere vlastne tiez. Takze pre mna osobne by to az taky rozdiel nebol. moje skusenosti tiez hovoria, ze 83 byva plnsia a vytazenejsia ako 84, ktorá býva zväčša od SAV do Petržalky skoro prázdna. Len hovorim, ze zmysluplnejsie a racionalnejsie je ponechat 83, lebo v Petrzalke obsluzi viacej ludi ako 84 a ide k vyznamnejsiemu cielu.
84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.
Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.
P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.
Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.
P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
Domová schôdza dňa 19.1.2006 - 38 prítomných, 30.6.2010 - 43, 10.11.2010 - 20 prítomných, spolu po odrátaní duplicitných hlasov je to 64 rôznych vlastníkov domu, ktorý vyjadril súhlas s vykonávaním právnych krokov v tejto veci. Tento konkretny pripad nie je mozne vytrhnut z kontextu ostatnych - je to logické a aj právne pokračovanie predchádzajúcich krokov a hlasovaní. (hovorte mi tu niekto ešte niečo o vytrhávaní z kontextu!) Toto posledné hlasovanie bolo navyše len právnou formalitou, ani nie tak kvôli odsúhlaseniu žaloby ako takej, ale kvôli odsúhlaseniu nového právneho zastúpenia pre konania pred súdom (tzv. aktívna legitimácia). Vôľa súdne žalovať vydané rozhodnutia padla na domových schôdzach ešte v roku 2010. Toto je len ich pokračovanie.
nikto ani netvrdil, že podporujete žalobu na mesto. s tou vás nikto ani nespája a ani ja nie (hoci to naznačujete). a keď budete úprimný, tak priznáte aj to, že som Vám medzi štyrmi očami povedal, že ja proti električke ako takej nič nemám, ale vadí mi konkrétny projekt v ohladoch, ktoré budem spominat dalej, a ku ktorym ste sa prihlasili. a taktiez som Vam povedal aj to, ze moje kroky su len zvolenou strategiou a taktikou, ako dosiahnut svoje, ze som isiel schvalne cestou striktnych poziadaviek, aby ked dojde na kompromis, bolo z coho spustat a mat stale prijatelne riesenie. a tiez to, ze nas nikto neoklame a nevybabre s nami.
Marcelllooo
áno, presné čísla existujú. na súčasných obvodných úradoch pre sestnú dopravu.
a ak sledujes dennu tlac, tak vies, ze celoslovensky je cca 100 000 aut, ktore su stale v evidencii (blokuju EČV) ale auta uz realne neexistuju, len je problem ich odhlasit.