Reakcia na: Tedomík #193877:
No to je uzasne, ze bude chodit skoro taky isty autobus ako 83 a vdaka usetrenym 4 vozom nebudu moct ist Dubravcania jednoducho pri hl.stanici dolava smerom na Racianske myto, ale budu musiet cakat na Patronke ALEBO na Sokolskej, pretoze ani ta blba 63 a 21 nemozu stat na Sokolskej. Cize teraz nielenze clovek nevie kde vystupit z 83/84, aby sa rychlejsie dostal na Racianske/Trnavske myto, ale este aj pride o jeden spoj navyse, ktory tam ide. Takto aby som kazde rano cestou do skoly riesila otazku, ci vystupit na Patronke, kde ide na Racianske myto 21 a 63, alebo ist na Sokolsku, kde idu tymto smerom uz len 64, 204, 209. Naozaj vyborna zmena, maximalne tak pre DPB, Petrzalcanov alebo Dubravcanov pracujucich v Petrzalke, ktorym sa zvysia pocty autobusov, ktorymi mozu ist..Super, ze na tych co pracuju za Trnavskym mytom (Bajkalska atd.) sa ohlad neberie..
Ámos
Ani tvoj prieskum z 2007 ma nepresvedcil. Jedna za tych 6 rokov sa dost zmenili spotrebitelske navyky a po druhe sa zmenili pravidla v nocnych otvaracich hodin v centre mesta.
A pre tieto dovody to povazujem za svojvolu a zmenu pre zmenu. Jednoducho si ma argumentami nepresvedcil a to co popisujes nestoji za to pustit nocnu MHD cez SNP. (ludia nemusia suhlasit zo vsetkym co povies a maju pravo byt aj neustupny a tvrdohlavy. Neznamena to vsak, ze nie su normalny.)
Ale napriklad vedel by som si predstavit nejako potiahnut N80 cez Apollo, Spitalsku a Sturovu, o ktorej sme sa bavili. Ale to uz narazame o narast vzkm o cca 10tis. rocne, cize asi o 23tis €.