inak na viedenske letisko stoji listok z bratislavy cca. 6-7eur pokial sa pamatam...
predpokladam ze nie je vobec dotovany, alebo???
tak neviem ze co tu vlastne riesime...
DPB akoze 4,5eura nepokryje naklady na dopravu turistu z letiska???
zavriet letisko, vyhlasit ho za nakladne, a na co tam potom vobec nejake linky chodia???
velmi smutne ze aj na tomto fore nie je ludom jasne, ze niekedy treba ponuknut nieco navyse, ze to moze potom indukovat zaujem...
napriklad mozno by linka chodila spociatku nevyuzita... ale mozno preto do BA nikto nelieta, lebo cestujuci maju zle skusenosti s dalsou dopravou z letiska...
obzvlast v doprave plati, ze ponuka indukuju dopyt...
a take ze ako sa buduje turisticky ruch, tak to uz naprosto nema vyznam hovorit ?
predpokladam ze nie je vobec dotovany, alebo???
tak neviem ze co tu vlastne riesime...
DPB akoze 4,5eura nepokryje naklady na dopravu turistu z letiska???
zavriet letisko, vyhlasit ho za nakladne, a na co tam potom vobec nejake linky chodia???
velmi smutne ze aj na tomto fore nie je ludom jasne, ze niekedy treba ponuknut nieco navyse, ze to moze potom indukovat zaujem...
napriklad mozno by linka chodila spociatku nevyuzita... ale mozno preto do BA nikto nelieta, lebo cestujuci maju zle skusenosti s dalsou dopravou z letiska...
obzvlast v doprave plati, ze ponuka indukuju dopyt...
a take ze ako sa buduje turisticky ruch, tak to uz naprosto nema vyznam hovorit ?
eripmav
to ze Galvaniho nie je nijak obsluzena MHD nikoho netrapi, zaujimave...
isteze sa 61 a 96 zaplnia po trase... ale s touto logikou ich mozme potiahnut az do Ivanky pri Dunaji (ale tu by sa asi naplnili...), nie? je tam zasadny zlom v naplnenosti, a na trase letisko - avion chodia naprosto nevyuzite... to je dost zla logika, predlzovat linky kde nie je dopyt, s argumentom, ze vsak raz sa naplnia... to nemyslis dufam vazne...
ale aby som to nenatahoval...
velmi jednoducha analyza...
zratat vozokm, resp. skorej naklady (linka co menej stoji na zastavkach, je expresna, na tu treba menej vozidiel, menej vodicov / km) ktore by sa usetrili skratenim 96 a 61 po Avion, a zistit ci by to nahodou nestacilo na zriadenie novej linky s intervalom dajme tomu 30-60 minut...
pokial vyjde odpoved ze ano, tak vlastne nic navyse z dani bratislavy netreba...
a je nehovorim ze ta linka nemoze zastat aj na Fatrunach, a vacsich prestupnych zastavkach po ceste... a samozrejme by tam pokojne mohli platit predplatne listky...