Clanok 3, bod 8 hovori:
Cestujúci je povinný sa vo vozidle správať tak, aby svojím správaním neohrozoval bezpečnú a plynulú prepravu ostatných cestujúcich, nepoškodzoval vozidlo a zariadenia dopravcu slúžiace cestujúcim, neznečisťoval vozidlo a priestory dopravcu určené cestujúcim, neobťažoval a nespôsoboval škodu ostatným cestujúcim a oprávneným osobám dopravcu. Je povinný dbať na pokyny oprávnenej osoby dopravcu (revízor, dopravný dispečer, vodič) dávané ústne alebo zvukovým a svetelným znamením zariadenia vozidla.
Cestujúci je povinný sa vo vozidle správať tak, aby svojím správaním neohrozoval bezpečnú a plynulú prepravu ostatných cestujúcich, nepoškodzoval vozidlo a zariadenia dopravcu slúžiace cestujúcim, neznečisťoval vozidlo a priestory dopravcu určené cestujúcim, neobťažoval a nespôsoboval škodu ostatným cestujúcim a oprávneným osobám dopravcu. Je povinný dbať na pokyny oprávnenej osoby dopravcu (revízor, dopravný dispečer, vodič) dávané ústne alebo zvukovým a svetelným znamením zariadenia vozidla.
J
re #19248 Andy:
re #19249 Jano: No ono je to dvojsečné, kedže by to bola dodatočná kapitálová dotácia z mesta a to čo vidím každú zimu u mňa na zasávke, tie obrovské množstvá zbytočne spálenej nafty, keď sa kolesá krútia a krútia a voz stojí a stojí. To by tie náklady aj vyrovnalo a premávku zrýchlilo.
Re #19250 Bon-Cu: Čo by som niekdy dal zato, aby som nemusel vstávať 7:00, ale 7:10
Color: Veď si mal napísať mail alebo zavolať do redakcie Propeleru, možno by ti aj niečo povedali
d3k0: to sa ti akože niekto vyhrážal za to, že NC vydal chybnu info od iMHD?