Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #192740:
Z ciest autá nezmiznú a chleba lacnejší nebude, no môj názor je, že metro, možno v podobe rýchloelekričky zapustenej v centre pod zem, by sa v BA uživilo.

Samozrejme, nedorástli sme na to ako finančne, tak aj mentálne. Dôkaz je ten návrh. Neviem, kde bol rozum, ale budovať metro pre dve zastávky v kontexte prepravných prúdov v absolútne neatrakítvnej relácii Kamenné - Obchodná - HLST znamená buď diletantizmus projektantov, alebo možno úmysel. A to nehovorím o tej prehnane zbytočnej hustej sieti zastávok.

Ak by sa však na jeden šup spojili prestupné terminály BID a električkové radiály (čo nie je ani veľa zastávok a ani dlhá trasa), potom by to do dopravného systému v BA bolo skutočne prínosom.
Reakcia na: Ike #192737:
Táto podoba metra už vedeného ako ako nosný systém bola v územnom pláne najmä pre držanie územnej rezervy.. až do prijatia prvých zmien a doplnkov, kvôli plánovanému TEN-T, ktorý to celé rozhádzal... ?
Reakcia na: Ike #192737:
Na zamyslenie:
Sme v roku 2013, čiže z toho modrého by ešte zrejme nič otvorené nebolo. A teraz príde kvízová otázka, ako výrazne by toto pomohlo doprave v Bratislave?
(To len tak na margo toho, ako sa podaktorí jedinci držia toho, že keby sme mali metro, tak ajcesty budú prázdne, aj chlieb lacnejší...).

A to sa už ani nezmieňujem o tom, že čierno vyznačená trať by bola už nezjazdná, resp. by na nej bola obmedzená rýchlosť na 30kmh. ?
Reakcia na: Ike #192737:
co je s dialnicou do KE??! Nas statovladca dr.hranol predsa povedal do 2010, takze uz davno jazdime ?
Reakcia na: 810zssk #192735:
a SOR by mala byt licencia Iveco, nie? 🙂
S týmto ako vyzeráme? ? Ako s diaľnicou do KE?

http://i.sme.sk/cdata/0/64/6486830/metroplan_res.jpg

Apropo, môj názor je, že metro by v BA nebolo úplne hlúposť, no táto podoba mi prišla príliš megalomanská. Pre začiatok by pokojne stačila jedna linka s 6-7 zastávkami.

Ale myslím, že úspech bude električka do Pe. Teda pardon, nezkolabovanie trate do Dúbravky ?
Reakcia na: 810zssk #192735:
*licencne
Reakcia na: Roberto #192733:
Nie, Credo len licencie vyrabalo autobusy od SORu.
Reakcia na: Petto #192727:
a je CREDO so SORom nejako prepojene teda okrem toho ze vyrabaju podobne vozidla? zaujimalo by ma to zatial som nic ktomu nenasiel na nete
Reakcia na: Marek1978 #192731:
Aj teba sa pytam: Zdroj?
Reakcia na: Petto #192720:
presne tak. Bohuzial, neprihlasil sa na ani jeden z tendrov ?
Reakcia na: Petto #192720:
V 1. uz ukoncenom tendri na eliny bolo pisane ze boli 4 vyrobcovia: 2 z Polska, 1 zo Svajciarska a vybrana Skoda.

http://bratislava.sme.sk/c/6873142/nove-elektricky-su-vyvinute-specialne-pre-bratislavu.html a vraj ani v 2. na 1smerne eliny.
Reakcia na: Petto #192725:
Nie, na zaklade toho ze vyjadrenia magistratu sa stavaju vrcholne nedoveryhodnymi na zaklade neschopnosti dodrzat nieco co bolo prezentovane ako iste.
Reakcia na: Petto #192720:
Zdroj?
Reakcia na: Roberto #192726:
Niekto tu pisal ze ide o (aspon co vieme) vzhladovo tu istu klimu co maju NB18 . Tu istu klimu ma aj ten Madarsky variant SORu CREDO Citadell 19.
Reakcia na: Petto #192724:
ja viem ze vie a ide o nastavenie avsak tam nie je pouzity ten isty typ co v sorkach
Reakcia na: 810zssk #192708:
Na zaklade 1 clanku mame zabudnut na elinu ? Z ktorej vety v clanku usudzujes ze nestihneme prestavat Stary most ? ?
Reakcia na: Roberto #192712:
Ta klima vie chladit , ide o to ako je nastavena. Takye x. ALGIDA SOR NB18 2849 tam si vzdy vsetci pochvalovali klimu.
Reakcia na: Petto #192721:
V tlači bolo uvedené Švajčiarsko, tak predpokladám Stadler.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.