Reakcia na: Martin Fundárek #19258:
Myslim, ze d3k0 mal pravdu s pridanim vozu na 37..trocha matematiky..jazd.cas na kolo je (od juna 01) 65min (jazdna doba+vsetko,co si pekne popisal:))..pri int.12min (rano) a 6 vozoch nemaju prestavky (resp.pod 10min)..takze ich potrebuju hned po rannej spicke..pri intervale 20min. a 4 vozoch vychadza prestavka 15min= zakonnik prace..takze nemozno ubrat v sedle ani 1 minutu. Zachadzat by teoreticky mohli odpoludnia, kde na int.15min je potrebnych 6 vozov . Takze zo sucasnej 38 by zvladli cca 4 spoje..Cez vikend pri klbakoch znova +1 voz..Takze pri teorii mensieho zla, 49/2 a vztahu, ktory neviem, ci tu odznel, ze nemocnicou pre cely Lamac je prave Vojenska nemocnica...ma rusenie 38 minimalne sirsi kontext
Martin Fundárek
- času jazdy z jednej konečnej na druhú a späť,
- času na obrat vozidla na každej konečnej (jazda z výstupišťa cez obratisko na nástupište),
- času na vyrovnanie meškania,
- bezpečnostnej alebo pracovnej prestávky,
- času na vyrovnanie intervalu (prestoj).
Ak sa nič nezmenilo, na obrat sa počíta zvyčajne minúta, časy na vyrovanie meškania 2-3 minúty (pozri vozidlové CP, kde máš riadky "príchod od... príchod do...). Z toho vyplýva, že 59-ka má prestávku ráno v Rači 12 minút, v Petržalke má iba prestoj 7 minút, poobede má v Rači prestávku 18 minút, v Petržalke zasa len prestoj tých 7 minút.