Co sa tyka novej "Sluzobnej jazdy", tak ja uz fakt neviem o co im ide, ked pekne viditelnu SJ zmenia na taku, ze nie je vidno, co je tam napisane. Pritom vsetky ostatne ciele robia presne opacne, lenze tak, ze prave tam sa to nehodi. Ja mam pocit, ze ten, kto to ma na starosti robi naschval zle informovanosti cestujucich. VOBE BY SOM SA NECUDOVAL, keby odzajtra zrusili vypisovanie ciela na digitalnych transparentoch a bolo by tam len cislo!
Celny EMTest transparent na 6283 robi nove efekty. Vcera mu asi 5 sekund normalne svietil, potom 5 sekund uplne slabo svietil, potom zase svietil atd. Takze sa ukazali dalsie kvality toho slovenskeho shitu.
Celny EMTest transparent na 6283 robi nove efekty. Vcera mu asi 5 sekund normalne svietil, potom 5 sekund uplne slabo svietil, potom zase svietil atd. Takze sa ukazali dalsie kvality toho slovenskeho shitu.
Martin Fundárek
- času jazdy z jednej konečnej na druhú a späť,
- času na obrat vozidla na každej konečnej (jazda z výstupišťa cez obratisko na nástupište),
- času na vyrovnanie meškania,
- bezpečnostnej alebo pracovnej prestávky,
- času na vyrovnanie intervalu (prestoj).
Ak sa nič nezmenilo, na obrat sa počíta zvyčajne minúta, časy na vyrovanie meškania 2-3 minúty (pozri vozidlové CP, kde máš riadky "príchod od... príchod do...). Z toho vyplýva, že 59-ka má prestávku ráno v Rači 12 minút, v Petržalke má iba prestoj 7 minút, poobede má v Rači prestávku 18 minút, v Petržalke zasa len prestoj tých 7 minút.