Dnes som videl 3633. Jeden bocny plech ma zeleny, inak je vsetko biele. V predu nad sklom ma uz olupany lak. Jednoducho Karosa po rekonstrukcii..
Nevyhoda vsak je, ze tam stoja tri (alebo dva?) vlaky denne...

V podstate som Tvoj prispevok pochopila tak, ze obcan si zakupi vlacenku, nasadne do supravy a ---ale potom mu je zbytocne pytat sa sprievodcu, ci vlak ide tam, kam by on rad, ked uz s kupenym listkom cestuje... Zakonite sa musi prve informovat na stanici, do ktoreho vlaku musi nastupit a vramci toho si az zakupi listok...
). Obcan sa podakoval a ked mu prisiel odporucany spoj, prve, co spravil, sa zacal dobijat k vodicovi a pytat sa na TO ISTE, o com sa rozpraval som mnou dobrych 10 minut!
No...ved o to ide! Tak som to myslela aj v mojom prispevku, na ktory si reagoval.
Vodic NIE JE povinny... :o)
.
Vladimír
Re #19251 Bon-Cu: Je to tak, prednedávnom som sa trochu smerom na Senec povozil, a tak viem, že keď som si v Senci pýtal lístok na Zlaté piesky, vodič reagoval: "Na Zlaé piesky? Veď tam nestojíme... a ni sme nikdy nestáli..." Nuž, neviem, mne sa čosi marí, že kedysi tam zastávka SAD bola, no teraz nie je. Od Senca sa stojí na úrovni zastávky Vajnorská (v reči SAD-istov "Panelové sklady"
Re #19254 Z: Neplatený informátor (vrátane miest, kde nežijem) som aj ja
Áno, vodič NIE JE povinný informovať. Podobne niekde v oblasti, kam MHD ide trbárs raz za štyri hodiny NIE JE povinný čakať dobiehajúceho cestujúceho. Či informuje alebo počká, to nie je o predpisoch, to je o ohľaduplnosti a ľudskosti...