Už by sme mali prestať hovoriť o nových CNG vozoch. Tie už sú asi pre DP vec minulosti a sú tu len trpené, keďže za ne nemá žiadnu náhradu v podobe naftových autobusov. Ak to aj pravda nie je, pravda je taká, že o nákupe CNG vozov DP ani nuvažuje. Toto nie je môj výmysel, ale fakt.
oficialne nie. Ale hadam si nemyslis, ze servisovanie jedneho trofla stoji 7.000€ rocne?
Si zober len mzdove naklady na dnesnych pracovnikov v dielniach...
Ja som tiež v tom že ta cena je aj s údržbou.
Každopádne treba hľadať možnosti za čo kúpiť nové vozy. Po ďalšej zime nebudú postačovať už ani tie prenajaté.
to su peniaze EU a nedaju sa pouzit na nakup busov. Ale mozno by sa dali pouzit na zatrolejovanie L61 a L63 a nakup dalsich troflov a usetrit tak busy. Ale to je na dlho. DPB potrebuje nove vozy "vcera"
DPB by mal sucasne s tendrami na prenajom busov riesit aj ramcovu na 4 roky na nakup busov a objednavat ich tak ako budu volne financne zdroje. Podnik by nemal mat vobec problem investovat rocne milion € na nakup aspon 4 rocne a mozno byt aj ambicioznejsi.
no podla mna je klbakov malo a este sa urcite nejake zlomia. Ale zase mozno daju L94 kratku a klbaky odtial.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal111
Každopádne treba hľadať možnosti za čo kúpiť nové vozy. Po ďalšej zime nebudú postačovať už ani tie prenajaté.