Reakcia na: Rossik #191641:
Nejednoznačne stanovené pravidlá ohľadom púšťania klímy za to jednoznačne stanovené pravidlá ohľadom spotreby a krátení prémií pri nadspotrebe (čo klíma spôsobuje) má za následok to, že veľká časť vodičov pustí klímu v autobuse až po tom, ako bude vydaná centrálna výzva od dispečingu. A tá včera nebola.. neviem ako dnes...
Peon
Máte niekto praktickú skúsenosť s cestovaním mimo Bratislavy s PCL pre zóny 100+101 s dopravnou kartou na ktorej nie je dostatok kreditu, príp. s BMK alebo tou zo ZSSK kde nie je možné navýšiť kredit?
Zatiaľ som si nechcel navýšiť kredit (necestujem často mimo BA v SL), lenže pri ceste z ASMN mi strojček neuznal PCL pre 100+101 kvôli tomu, že som tam nemal kredit na zvyšný úsek cesty. Vodič v strojčeku skúšal všetko možné, ale márne. Navrhol som mu predaj po poslednú zastávku v BA a potom si prídem kúpiť CL na zvyšný úsek cesty, ale to už neviem či prepočul alebo nedokázal... Tak som celú cestu musel zaplatiť v hotovosti.
Cestou späť s iným vodičom podobný problém - ten sa ma pýtal, že kde som čítal, že za časť cesty na ktorý mi neplatí PCL sa dá doplatiť v hotovosti. Oznámil mi, že to sa nedá, že musím mať navýšený kredit... Tak s ním som išiel len po prvú zastávku v Bratislave, kde som prestúpil do nasledujúceho spoja. PCL pre zóny 100+101 bol uznaný bez problémov.
Prvú cestu som išiel reklamovať do pokladne Dopravné karty. Pokladníčka ma najskôr presviedčala, že časť cesty nie je možné doplatiť v hotovosti, ale nakoniec sa išla vedľa s niekým poradiť. Tých 0,40 € som teda vyreklamoval, ale nahnevalo ma, že aj občiansky preukaz pýtala - akoby nestačila moja dopravná karta
Potom som si tam navýšil kredit. Keď už si s kartou z DPB nemôžem navyšovať cez internet a nedá sa to ani v multifunkčných červených automatoch, tak aspoň, že v pokladni sa to dá nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou - a to aj bezkontaktne.