Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #191020:
Ved z Budkovej im tam ide 207 a z NM na kramare myslim pojde nejaka obdoba dnesnej 204/209, pripadne s jednym prestupom sa na kramare dostanu. 203 chodieva po redukciach intervalov dost plna, ako z Koliby, tak od Budkovej.
Reakcia na: Max #191019:
No, to je možno pravda, ale väčšinou ich vozí len z/do centra, rovno z Koliby na Hrad ide málokto. A čo je podstatnejšie: linka Ružová dolina (Alebo to bol Zimný Štadión? To je jedno) - Šulekova by mala minimálnu vyťaženosť a zišlo by sa ju nejak prerobiť a návrh od AAA je celkom fajn, navyše nezasahuje do ostatných navrhovaných liniek a ani neruší žiadne priame spojenia (okrem spom. spojenia Koliba - Hrad). Práve naopak, ľudia sa dostanú z Búdkovej do starého Ružinova.

Toto však nie je jediný problém navrhovaného linkového vedenia. Napríklad: ľudia z Nového Mesta sa nedostanú priamou linkou na Kramáre, čo je nemocnica obsluhujúca práve túto mestskú časť. A to je hovadina. To nové vedenie by zišlo celé prerobiť.
Reakcia na: AAA #191016:
Preco?
Linke 203 by som trasu velmi nemenil - je to stara klasika a reprezentativna linka, kt. vozi turistov na oba smery.
Reakcia na: AAA #191016:
Logiku by to urcite malo...
Inak tak mi napadlo k tej plánovanej zmene LV t-busov:
Nebolo by vhodnejšie namiesto liniek Búdková - Koliba a Šulekova - RD spraviť linky Búdková - RD a Šulekova - Koliba?
Reakcia na: Peon #191013:
Tak ked si budu kupovat "zo zvyku" tak by nepredkladali PCL, nie? Navyse, vacsina ludia co jazdi pravidelne a ma PCL si dnes kupuje BID priplatok.
Reakcia na: Peon #191013:
*http://bid.cp.sk som myslel. Prečo zanikol?
Reakcia na: 810zssk #191010:
IDS BK (BID)

Mám obavu, že budú aj takí ľudia s PCL pre zóny 100+101, ktorí si či už z nevedomosti alebo zo "zotrvačnosti" budú naďalej kupovať lístok - podľa môjho príkladu z Lamača do Malaciek. Tým pádom zaplatia zbytočne naviac. ? V Slovak Lines ak budú platiť svojou dopravnou kartou sa im také "dvojnásobné zaplatenie cestovného" nebude môcť stať.

Tak iné nápady: Na efektívne vyhľadávanie spojenia ZSSK a Slovak Lines by sa zišlo obnovenie http://bid.cp sk (čiže vyhľadávač, ktorý by zobrazoval iba zaintegrované linky vrátane MHD ako je http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni ).

A keďže ZSSK má konečne pravidelný interval na osobných vlakoch, bol by problém pre BID, a.s. vytvoriť niečo ako http://imhd.sk/tt/cestovny-poriadok/linka/133/smer/Galanta/zastavka/Trnava/943718708233.html ? Alebo ak by mohli admini imhd také čosi vytvoriť, to by bolo super. ?

Pri Slovak Lines by (vďaka "náhodným" odchodom) bolo taký prehľadný CP v štýle MHD vytvoriť zrejme dosť zložité. Ale pred pár mesiacmi sa nejakému neznámemu šotoušovi niečo podobné podarilo: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000040
Reakcia na: Ike #191011:
No je chyba DP, ze si napriek kameram nebol schopny zabezpecit co pozadoval...
Reakcia na: TeBeCe #191006:
Je fakt, že pri odstavenom tuneli tam jazdili a stáli pravidelne.
Reakcia na: Peon #191009:
Neviem si celkom predstavit naco by to bolo dobre....
Reakcia na: 810zssk #191008:
Ja som sa len obával či to nebude nejaká výnimka - veď na Slovensku je možné takmer všetko...

Čo sa týka kupovania jednoráhového lístku na vlak napr. z Lamača do Malaciek, tak škoda, že si automaticky bude treba kupovať z Devínskeho jazera (pre držiteľov PCL 100+101). Podľa mňa zaujímavé by bolo, keby som pri kúpe pokladníčke predložil môj PCL a automaticky by mi bol vydaný lístok, kde by bol ako začiatok cesty uvedený Lamač, ale cena by bola ako z Devínskeho jazera. Čiže by to bol taký systém ako v Slovak Lines pri nákupe lístka u vodiča. Zlý nápad? ❓
Reakcia na: Peon #191007:
Samozrejme, to je pointa IDS.
Bude na mimobratislavskom úseku na linke 37 platiť PCL pre zónu 215?
Reakcia na: diky #191005:
Pokial si dobre pamatam, v stavebnom povoleni mali zakazane pojazdovanie el.trate
Reakcia na: Ike #191004:
Nezdá, keďže tadiaľ chodím pravidelne, tak tiež ma napadlo, veď ako by to dostavali, keby ten tunel bol v prevádzke. Po celý čas výstavby blokovali koľajnice či už autá, kontajner, domiešavač a podobne ... ako sa dokončilo, tak sa otvoril aj tunel.... no asi len zhoda náhod 😃 ktorá stavebníkovi ušetrila nemalé finančné prostriedky.
Zdá sa mi to, alebo bol tunel mimo prevádzku presne v čase výstavby projektu Rezidencia Hradný vrch?

Rezidencia totiž pri výstavbe vyžadovala pohyb stavebných zariadení, ktorý musel využívať električkovú trať do tunela. No a tunel záhadne zatvorili pred výstavbou a otvorili po výstavbe.
Reakcia na: Laminatka #190998:
To neznamená, že ďalšie by mali pribúdať.
Reakcia na: Solider #190997:
Zastavka tam samozrejme ma co hladat, je tam vyslovene potrebna. Nastupna hrana sa da inak vyriesit celkom jednoducho, vid svojho casu docasna zastavka Odbojarov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.