Reakcia na: 810zssk #190546:
Teraz hádžeš kameňom. A nerozprávaj mi, že vždy máš všetko na sto percent.Ak Ty sa nebudeš správať k zákazníkovi usmiaty, tak ťa nedá do novín. Nanajvýš Tvoja firma príde o zákazníka. Tak isto servírka, ak nebude k zákazníkovi milá, tak ju nikto nedá do novín. Ten zákazník nebude chodiť do tej reštaurácie. Atď, atď.
Kebyže médiá nezverejnia , čo sa stalo tomu cudzokrajnému páru, tak o tom ani neviete. Sa čudujem, že sa rozčulujete nad takýmito sprostosťami. Tak sa stalo. No a čo? Pojde sa ten pár sťažovať na Európsky súdny dvor pre ochranu ľudských práv? V našej spoločnosti sa zahniezdila provnávacia choroba. Každý sa porovnáva s každým.
810zssk
Aj s prestavkami je to nezmysel, vodic na konecnej nema po kazdej jazde prestavku, ma tam len vyckavanie na dalsi odchod ktory NIE JE prestavkou! Ostatne za ten cas je normalne plateny. Prestavku ma raz za 4 hodiny (resp. dva krat) a vtedy ma pravo zavolat dispecing a tu prestavku vyuzit v plnom rozsahu bez ohladu na to ci dosiel s meskanim.