Reakcia na: J #19039:
Ja mám v návrhu nové linky?



L1 - je dnešná L1, len o úsek Dúbravka - Nám. Ľ. Štúra
L2 - je presne dnešná L12
L4 - je dnešná L4, len potiahnutá do Dúbravky
L5 - je dnešná L5, len skrátená po Karlovu Ves
L6 - je dnešná L6, len odklonená na Hlavnú stanicu
L7 - je dnešná L7, len s mierne upravenou trasou v centre.
Tvoj návrh celý Ružinov zavesil na Hlavnú stanicu, t.j. žiadne spojenie s centrom. U mňa nemá spojenie s centrom jedna zastávka - ŽST Nové Mesto, u Teba obrovské sídlisko.
V Tvojom návrhu je plno zložitých okruhových trás v centre, z ktorých sa cestujúcemu točí hlava. Veď si to stačí nakresliť na papier.
Z Obchodnej ide na Račko električka asi každé 2 min., zo Špitálskej vôbec nič a navyše sa ani na nič smerom na Račko nedá v logickom smere prestúpiť.
Vzťah Obchodná - Račianska 2x taký silný ako Račianska - Obchodná. Prečo?
Vzťah Kapucínska - Karlova Ves 2x taký silný ako Karlova Ves - Kapucínska. Prečo?
Vzťah Špitálska - Vajnorská 2x taký silný ako Vajnorská - Špitálska. Prečo?
Po Jesenského sa smerom na Mostovú vôbec (!) nejazdí (neskôr doplnená L13).
Zastávka Nový most je obsluhovaná len v jednom smere. Cesta spod mosta do Karlovej Vsi vedie cez Nám. SNP

Ešte raz sorry, nie je to preto, že JA nie som autorom Tvojho návrhu, ale skrátka sa mi vôbec nepozdáva a môj sa mi pozdáva viac.
Ale veď nech sa vyjadria ostatní.
--
E-mail máš pod nickom.
J
Prečo som tvojmu linkovému vedeniu nič nevytkol? No niečo si napísal už ty, napr. že si vytvoril umelý prestupný bod na Jesenského čo je časť kam ľudia moc nechcú.
Ale namňa zase pôsobilo tvoje linkové vedenie príliš zložito. Ja som ponechal 4 linky tak ako sú teraz, jednu (L12) som skrátil a mierne upravil v centre vlastne chodí ako počas výluk a len L4 má značne poznačenú trasu v centre. A keď ľuďom neháš väčšinu tak ako je to teraz, len to bude jazdiť častejšie tak si zvyknú veľmi rýchlo. Čo sa mi nelúbi na tvojom návrhu je jednoznačne množstvo nových liniek.
Nemyslím si, že by ľuďom až tak vadil prestup z Hlavnej stanice do centra avšak s touto zmenou ja som rátal ešte s L1, ktorá by chodila na trase Petržalka - SNP - Obchodná - Hl. stanica. Do doby výstavby, ktorá sa dúfam, stále blíži, by mohla jazdiť L13 s trasou Hl. stanica - Obchodná - jesenského - Šafko - SNP - Hl. stanica.
a ešte: Zo Šafka do karlovky sa síce dostaneš obklukov cez SNP ale na trati máš len dve zastávky jeden semafor na kamennom pričom na trati po nábreží až štyri a to Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Nový most, Chatam Sófer a dva semafory. Takže tou obklukov by to bolo rýchlejšie a po reko tunela ešte viac.
Inak daj mi mail pošlem ti ešte jeden návrh a keďže je dosť dlhý tak ho nebudem dávať sem.
No aj za pár dní (30) niečo vyskúšaš. My sme aj za tých pár dní zistili, že CB nie.