Reakcia na: Igorko #19054:
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
J
Prečo som tvojmu linkovému vedeniu nič nevytkol? No niečo si napísal už ty, napr. že si vytvoril umelý prestupný bod na Jesenského čo je časť kam ľudia moc nechcú.
Ale namňa zase pôsobilo tvoje linkové vedenie príliš zložito. Ja som ponechal 4 linky tak ako sú teraz, jednu (L12) som skrátil a mierne upravil v centre vlastne chodí ako počas výluk a len L4 má značne poznačenú trasu v centre. A keď ľuďom neháš väčšinu tak ako je to teraz, len to bude jazdiť častejšie tak si zvyknú veľmi rýchlo. Čo sa mi nelúbi na tvojom návrhu je jednoznačne množstvo nových liniek.
Nemyslím si, že by ľuďom až tak vadil prestup z Hlavnej stanice do centra avšak s touto zmenou ja som rátal ešte s L1, ktorá by chodila na trase Petržalka - SNP - Obchodná - Hl. stanica. Do doby výstavby, ktorá sa dúfam, stále blíži, by mohla jazdiť L13 s trasou Hl. stanica - Obchodná - jesenského - Šafko - SNP - Hl. stanica.
a ešte: Zo Šafka do karlovky sa síce dostaneš obklukov cez SNP ale na trati máš len dve zastávky jeden semafor na kamennom pričom na trati po nábreží až štyri a to Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Nový most, Chatam Sófer a dva semafory. Takže tou obklukov by to bolo rýchlejšie a po reko tunela ešte viac.
Inak daj mi mail pošlem ti ešte jeden návrh a keďže je dosť dlhý tak ho nebudem dávať sem.
No aj za pár dní (30) niečo vyskúšaš. My sme aj za tých pár dní zistili, že CB nie.