Chlapi, dnes l50/x, voz 2348, vodic z poobednej zmeny - Neradim ako vodici IAD toho chlapa predbiehat, jazdi ako zavodnik, predbieha vsetko, hadam ja sanitky s majacikmi. Zo safka z krizovaky z laveho prudu plny plyn, na zastavke ho nedobehlo ziadne auto Mat viacero takychto, ani neuvazujem o nosnom systeme - elektrickach Vsetka cest, taky turbo odvoz som este nemal
Ako si vyratal dva roky? Podla mna to bude o mesiac rok
Bohuzial DPB mal este asi mesiac dozadu na Namesti SNP (neviem ako dnes, ale na mnohych zastavkach isto stale preziva) mapu s elektrickami na stanicu + je to v mnohych turistickych sprievodcoch (L13) a DPB stale nie je schopny dat na Namestie SNP jeden hlupy anglicky pisany oznam o vyluke, takze ludi to pletie.
U vodica sa ozvat mozes, malo by byt standardom ze ked ho cestujuci upozorni na znizenu kvalitu sluzieb tak ten to bude riesit! Je to uplne normalna vec a vzdy ked som to spravil pri vyuzivani sluzieb civilizovanej spolocnosti, bolo to riesene slusne a kompetentne. Podobne tento konkretny nedostatok bude riesit velka cast vodicov DPB, na zvysok treba ist s kratenim premii, lebo si ich nezasluzia.
Ozvat sa TREBA a ma to vyznam! Len narast podnetov od cestujucich pomoze aby si kompetentni uvedomili kam ta firma smeruje. V poslednej dobe sa to dramaticky zhorsuje, uvazujem ze to budem vsetko zapisovat a raz mesacne im poslem suhrnnu staznost na vsetkych 20 nedostatkov.
Aj to môže byť jeden z dôvodov. ? Ale veď DPB sa vyjadril: zastávky majú názov preto taký lebo sú to orientačné body. I keď som ešte nikomu nevravel, že je to pri Siemense alebo podobne... ?
už sa mi niekoľkokrát stalo, že aj keď mal "pípať" na odchod, tak sa tak nestalo, ale zase ustrážiť si to pri odchode ešte dokážem (niekedy je nutné zavrieť a otvoriť dvere, aby sa palubák zobudil...)
Možno preto lebo 99% svetelných križovatiek je od tej istej firmy ako sa nazýva tá zastávka... Možno im preto Siemens dáva "zľavu" alias o pár eur je nižšia tá tučná suma za svetelné križovatky, verejné osvetlenie a ešte neviem čo všetko spravuje pre Bratislavu Siemens...
Podľa tých áut to asi bola posila na cintorín. Avšak do Vrakune bola po dva roky dlhodobejšia výluka, kedy chodili tbus iba cez Mierovú po CR (prvý krát linky 201 (namiesto 220 z Rajskej) a 218, ďalší rok to už boli linky 201 a 202. Aj tá NAD Cintorín Ružinov - Čiližská bola označovaná jeden rok ako "X" (interne tuším X20) a druhý ako 171.
Tr3mp: 221 a 222 to bolo až od roku 2000, kedy všetky tbusy prešli do radu 201-212.
A nebýval tie posilové linky označené ako 221 a 222? Či to bolo len v čase, keď boli trolejbusy v rozsahu 210 - 220? A potom, keď boli linky 206 - 220, tak vtedy boli aj posilové 201 + 202? Už si nepamätám
A nebola toto náhodou posilová linka na Dušičky? Naznačuje tomu aj neobvykle vysoký počet trolejbusov, áut a ľudí pred cintorínom o 4 fotky ďalej a tiež logika toho, aký význam by mala náhrada linky 220 len po cintorín.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133