Akože "úžasná", či úžasná?
Tak ak mám povedať svoj názor, ako kedy, iste občas je nutné prudko brzdiť, trhnúť volant. Ide skôr o vodiča, napr. pri električkách cez výhybky a križovatky ide jeden vodič (-ka) s citom, jazda je pohodlná, a druhý (-á) ide rýchlo, a potom prudko brzdí, a celý voz búcha... Ale tu ide zas aj o stav vozidla a trate. No a autobusy a trolejbusy, tam ako kde, ide o vodiča, ale aj o ostatné autá, ale zase aj o vozidlo.

Ámos
treba najst linky, na ktore by sa tie busy, tbusy hodili Nasledne zistit ich prejazdnost na danej trase, ale aj to ci by sa otocili vo vozovni. Zatocil by taky to tbus na Mileticovu pri spominanej L201? Treba preratat zmenu intervalu . Dnes ma L201 7,5minutovy interval. Pri dvojklbovom by bol interval 10min a posilnenie kapacity o 120 ludi za hodinu. Ale ci by bola L201 rovnako atraktivna pri 10min intervale je otazne.
Dalsiu otazkou je, ci sa nakup takehoto vozidla oplati. Jeho kapacita je oproti klasickemu kbovemu vyssia o 46% pri mercedese capacity je to uz len 19%. Porovnanim obstaravacich cien dostanes vysledok.