Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #183692:
co sa ti nelubi?
Reakcia na: MatejBA #183694:
To mate za to ze ste nevolili Zahradnika.
Viva la ETVrakos - ked uz na 32 davaju vrakosy, mohli by dat tie s vyssim vykonom. V Nedelu som siel nejakou, ktora na molecke pri plnom obsadeni sla ako tedom hore kopcom, a dnes skoro prazdna, motor vysoko v otackach, reval ako o zivot a rychlost ... skoda nadavat 🙂
Kto dnes idete na diskusiu, dajte potom prosim vediet ci bolo nieco zaujimave.. mne sa zial ucast nepodari 😞
Reakcia na: dopravak88 #183689:
Viva ETM a la autoslava
Reakcia na: OBUS #183690:
nie, bol tam sofer.
Reakcia na: dopravak88 #183689:
Nemala vodicky? ?
Dobrý den, damy a pani, kontorla cedtovných lístkov. Linka c. 99 o 14: 30 na zastavke Technopol.
Nachytana jedna osoba bez listka. Osoba vytahovala OP z kabelky automaticky, bez vyzvania. Pokuta len 198 eur. Malo. *Mohol by to byt aspon 5000 nasobok ceny cestovneho. Potom by sa vozili vsetci ludia s listkom a nemuselo by byt tolko revizorov. Strange but true. ?
Reakcia na: 810zssk #183687:
za mojich čias autoškoly pribudol náklaďák Renault...
Neviete co pouziva Autoskola DPB na vycvik skupiny C? 🙂
Reakcia na: MatejBA #183685:
1. Ja nikomu nezakazujem davat si podmienky, ale tieto konkretne su hlupe.

2. Viem co ma propagovat ETM a prave preto nechapem limitaciu na SK vodicaky, ked tu zije aj kopa cudzincov.

3. Nocaky mozno boli vzdy zvlastna kategoria, ale je to chore a vobec to nedava logiku.
Reakcia na: 810zssk #183683:
Hlupe? To uz ako clovek si nemoze dat ziadne podmienky, lebo vsetky su hlupe?

Podla mna je to dobre - ETM ma hlavne propagovat jazdu MHD pre vodicov, kde drtivu vacsinu maju SK vodicak a tym padom sposobuju najviac zapch a najviac aut na cestach. Co sa tyka nocakov, tie vzdy boli zvlastna kategoria, takze sa nie je co divit 🙂
Tak, po parkovisku P+R pri Červenom moste budeme mať aj P+R Na hriadkach. A potom že Bratislava nemá záchytné parkoviská.
Reakcia na: Ike #183679:
Je to spravna informacia. Osobne nechapem preco tu iniciativu zabijaju takymito debilnymi pravidlami typu neplatnost na nocakoch, neplatnost v zahranici vydaneho VP a podobne... existuje napr. dost ludi co su obcania CR, maju cesky VP, ale teraz ziju v BA. To vazne nechceme aby tito ludia presadli do MHD? Pripadne nechceme aby do MHD presadol niekto kto ide do prace pocas poobednej spicky a vracia sa v noci? Preco tieto hlupe obmedzenia?
Minule tu bola reč o novo natretych priechodoch + ciarach, hlavne o tom, že mali byť protismykove a nie su, ale aj o rozpijani farby a na základe môjho podnetu a pravdepodobne aj iných bola objednana kontrola vo Vyskumnom ústave dopravy v Žiline a o výsledkoch budú informovať 🙂 Pokračujú vôbec v maľovaní ďalej alebo je to pozastavené? Včera som len zhliadol, že na Devinskej ceste strieľali žlté čiary na zastávke + o niečo ďalej budovali pracovníci DPB zastávku a o niečo ďalej menili oznacniky...
Reakcia na: Ike #183679:
Neviem kto sa čo sťažuje, bolo jasne napísané a povedané, že vodičský preukaz musí byť VYDANÝ NA ÚZEMÍ SLOVENSKEJ REPUBLIKY a snáď každý má nárok si stanoviť pravidlá. Dnes je to veľmi moderné všetko nazývať diskrimináciou a odvolávať sa na to.
Reakcia na: 810zssk #183677:
"so that passengers might associate the incoming route with its predecessor"

tomu sa povie MHD pre ľudí a nie ľudia pre MHD. Aj keď v tomto prípade je to drobnosť.
Ako to je s tým vodičákom a MHD zadarmo? Lebo tu sa sťažujú -

http://www.thedaily.sk/bratislava-gives-free-transport-to-driving-licence-holders/

- že MHD zadarmo sa vzťahuje len na platný slovenský VP.
Reakcia na: 810zssk #183677:
...a to uz ani nekomentujem ako ochotne a prijemne tomu cloveku odpovedali.
A este jedna londynska inspiracia: http://markhadfield.typepad.com/that_gormandizer_man/2009/03/how-london-buses-are-numbered-tfl-come-up-trumps.html

Vyberam:
"There is a tradition for route planners within Transport for London and its forerunner organisations deliberately to respect the past by re-using numbers that have local historic associations. That is the case with route 55 that you mention. It was first introduced between Central London and Leyton during a major service re-organisation around forty years ago. Its number was a deliberate echo of a trolleybus route 555 that had run along Old Street to Hackney and beyond some years previously, and also of the tram route 55 that the trolleybus had replaced."
"When we introduce a new route - or make alterations to an existing route by splitting it - the last digit or digits of the historic 'parent' route are used wherever possible, so that passengers might associate the incoming route with its predecessor. This was the case in 2003, for instance, when route 414 was chosen as the number for the new route between Maida Hill and Putney Bridge, which was intended to augment route historic route 14 south of Hyde Park Corner."

V TfL evidentne nevedia ze spravny dopravca meni cisla vsetkych liniek aspon jednej trakcie aspon raz za 10 rokov. Mali by sa ucit od DPB.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.