niekto by mohol vysvetlit "developerom" a najma stavebnemu uradu/magoriatu, ze pri "rekonstrukciach" zastavok, ked odpalia povodny obrubnik a davaju novy, mohli by tam dat kasselsky, aby busy nemuseli stat 2 metre od hrany zastavky...
niekto by mohol vysvetlit vodicom aby zastavovali trochu blizsie k obrubnikom a nie 2 metre od neho ze ludia musia najprv zist na cestu a potom sa zasa skriabat do autobusu. denne to vidim na zastavkach v petrzalke. to iste na safku len tak si zastavia na ceste - dneska som tam videl mamicku s kocikom ktora mala dost problem vystupit. potom su nam tie nizkopodlazne autobusy tak akurat naprd ked vodici nevedia ani zastavovat na zastavkach. a este mi niekto povedzte preco sa v bratislave nerekonstruju zastavky s kasselskymi obrubnikmi ako v kazdom rozumnom europskom meste?
Skoda doda do Ziliny Skody 30 a 31 Tr. posledné mesta bez nízkopodlažných t busov budú už len Košice a Bratislava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho