Kto má ešte taký príšerný zážitok z cestovania v MHD ako ja?? - Mám na mysli autobusy s tzv. "klimatizáciou"...... By ma zaujímalo - a URČITE! sa budem pýtať v treskúcej zime - že kedy sa majú vykurovať autobusy?! Ak? to šoféri (alebo technika) nezvládajú, tak nech láskavo tú tzv. "klimatizáciu" vypnú! Radšej budem v týchto horúčavách cestovať tak, ako doterajších 40 rokov: v lete JE síce vysoká teplota, ALE! - nie je zvyšovaná kúrením v buse... Nie som technik, ale nech mi niekto múdry vysvetlí, ako je možné, že keď nastúpim do zadných dverí, tak mi lýtka opáli horúci vzduch (ktorý by som privítal v ZIME!) Hmm, To som zvedavý. Lebo, nie je to ojedinelý poznatok, dnes som sa však skoro popálil a musel som ...postúpiť ďalej do voza... Ešte že nebolo plno
Špáry medzi dlažbou sú len zapieskované, takže sa tam burina rýchlo uchytí. To sa však dá eliminovať herbicídovým postrekom, ktorý nikto nerealizoval. Podobný "záhon" vzniká aj v oblúku pri Námestí Biely kríž.
To je ďalšia fáza zatrávňovania - nebude predsa "zelená" iba časť radiály na Záhradníckej... Všimni si ako pekne sa začína zazelenávať trasa na Hlavnú stanicu
Lenže my sa tu nebavíme o tom, či jedna linka do radiály alebo dve. Táto diskusia už prebehla a je v tejto chvíli ukončená. Po zvážení rôznych faktorov kompetentní rozhodli o dvojlinkovom variante. Je to fakt, ktorý treba jednoducho zobrať na vedomie.
Debata, ktorá tu beží teraz, je o tom, že keď už máme dvojlinkový variant, či má byť v centre vedená každá z liniek radiály inou trasou (Obchodná vs. Špitálska) alebo majú ísť po rovnakej trase. A v tomto kontexte je podľa mňa jednoznačne lepšie, ak sa tie trasy v centre rôznia. Napokon, bola to aj jedna z "politických" požiadaviek, takže sa o tom tiež nemá zmysel baviť.
Za dodržania spomenutých podmienok považujem súčasné linkové vedenie maximálne logické, vrátane liniek 3 a 8.
Kampaň nerieši problém existencie čiernych pasažierov priamym apelom na neplatičov, ale snaží sa pôsobiť na majoritnú väčšinu populácie, ktorá síce cestovné platí, ale v počínaní čiernych pasažierov nevidí zásadnejší problém, či dokonca s nimi potichu sympatizuje. Ovplyvňuje verejnú mienku v tom zmysle, že jazdenie na čierno nie je izolovanou zábavkou niektorých občanov, ale má dopad na všetkých, vrátane tých, ktorí si cestovné poctivo platia. A toto SÚ veci, o ktorých sa doteraz hovorilo málo, takže je len dobre, ak sa na to poukazuje. Nikto neočakáva, že budeš vo vozidle fyzicky riešiť neplatiča Ty.
Cielom tej kampane zrejme je najma zvysit spolocenske odsudzovanie ciernych pasazierov. Lenze aby sa to realne podarilo, ta kampan by musela byt sofistikovanejsia, specialne beruc do uvahy ze Slovaci na vsetkych urovniach maju kradnutie v krvi.
Povedz to aj tym, co nosia paličky a ich pocet tusim geometrickym radom pribuda v meste , tak ako na vychode jedna menšina. 2 linky na radialu vobec nie su zly variant,aspon pokial nemame prestupne terminaly na urovni a zopar NP elin.
1) Linka 3-8 vôbec nechodí nezmyselne, ale práveže veľmi logicky. Jednou z podmienok pre nové linkové vedenie bolo, aby každá radiála mala linku na Obchodnú aj Špitálsku. Ak by 3-8 jazdila ako si navrhol Ty, Rača by mala obidve linky na Obchodnú a Ružinov obidve na Špitálsku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Všimo