Este raz si pomaly precitaj moj prispevok. Ja viem, ze sa to nahodit da... faktom je, ze napr. na Vianoce a Silvestra to drviva vacsina vodicov nahodit schopna nie je, lebo to nevedia, alebo na to kaslu.
Linka sa dá nahodiť aj bez služby, to sa učia už v autoškole. Keby si si prečítal úvodnú stranu, tak by si tam moju odpoveď našiel, ja som ju len kopíroval. Keby si mal záujem o kurz práce s palubným počítačom,daj vedieť, rád Ťa to naučím, aj finty, ako ho obabrať.
Core business pre DPB je MHD. Takže mať vlastnú trafostanicu zo 400 kV a tahat samostatne rozvody do meniarni by bolo asi neefektivne. To si mozu dovolit ZSR, ktore vlastne inu mozno asi nemaju.
DPB si len musi strazit cenu dodavky, spotrebu a so spotrebou suvisiace maxima. Stale plati, ze najdrahsia je spicka, kym sedlo a vikend je prakticky zadarmo.
ale kto by ich kradol a naco? zasa ta slovenska paranoia? kto ma kde okradne a odrbe? v pohode by stacil dole ten napis imhd.. akosi autori zabudaju ze tie fotky su tu pre navstevnikov aby z nich mali nejaky zazitok ale s hentakou 3.14covinou cez cely obrazok tam nic nevidiet..
aha, keby som docital diskusiu vyssie, tak najdem odpoved... takze uz viem... je to cez ZSE ? no co uz... ktovie ci by sa to nedalo urobit aj efektivnejsie...
neviem o tom, ze by na uzemi Bratislavy mal rozvody elektriny niekto iny ako ZSE a SEPS...
to ze elektrina sa "da kupit" od vselikoho okrem ZSE, to neznamena, ze JEDINY distributor nie je stale len ZSE... aj ked si niekto vyberie alternativneho dodavatela, stale plati za distribuciu ZSE, co je stale dost vella...
cena elektrina je preto uz dlho rozdelena na cast za distribucnu a cast za samotnu energiu,
isteze, da sa vybrat aj iny distributor ako ZSE, ale opakujem, na uzemi Bratislavy myslim ze nikto iny rozvody nema, je tu este SEPS, a teoreticky by DPB mohol mat svoje rozvody (ako je napajana meniaren? z rozvodu ZSE? alebo SEPS - to asi nie, ale teoreticky, by mohla byt napajana rozvodom DPB ktory ide zo zariadenia SEPS ktore v BA su... kedze DPB ma aj tak rozvody po Bratislave zo svojich meniarni, spolu s tymi rozvodmi mohol prezieravo polozit aj kable aby nemusel platit ZSE - zaujimalo by ma to ci to tak je, ak niekto vie...)
Super, ale to, ze na MBCC je nalepka "Priestor je klimatizovany" a ludia aj tak lomcuju oknami a nadavaju, je uz vedlajsie (jedina "vyhoda" pre SOR je, ze ludia otvoria okno a potom nadavaju na klimu - ked som raz zatvaral v SORke okna, tak na mna pozerali jak na debila, ze ci mi fakt j..e ? )
Tak som sa práve vrátil zo služobky z Alicante. Akurát pred hotelom bola konečná električiek, pekne pri pláži, okolo trate vysadené palmy, párkrát som na nej zazrel aj "našu" Flexcity Outlook. Zviezol som sa dve zastávky a minimálne ten výhľad je úplne iný ako v Ružinove či v Rači. ?
Caute, dneska som isiel po dlhej dobe SORkou. A uplna hroza. Mala klimu ale ludia veselo otvarali okna. Ale podlamna to nie je vina ludi, odkial to maju vediet? Je pre DPB taky problem nalepit na okna nalepku: "V PRIPADE ZAPNUTEJ KLIMATIZACIE NEOTVARAJTE OKNA, KLIMATIZACIA BUDE NEUCINNA !!!" Cena takychto nalepiek do vsetkych busov by bola cca 50eur, plus dajme tomu 20eur naklady na jej nalepenie. ? Alebo na taketo nalepky musia urobit tender??? ? Ked tak sa prihlasim mam doma tlaciaren aj taky nalepovaci papaier. ?
Inak niektorí vodiči na L31 a 39 by si mohli zopakovať dopravné predpisy. Na križovatke Mlynská dolina x Slávičie údolie majú pri jazde do mesta doplnkovú zelenú šípku (doprava), ktorej význam je zjednodušene "dám prednosť všetkému čo môžem zraziť a potom idem". Naopak, plnohodnotnú šípkovú zelenú (doľava) majú vozidlá idúce od Slávičieho údolia (stojace na diaľničnom nadjazde) a idúce pod most Lafranconi (resp. do Karlovej Vsi). Neplatí tu teda pravidlo prednosti protiidúceho vozidla. To, že to vodiči IAD nerešpektujú ma štve, ale predsalen, zrážka s autobusom a gumokolom je dosť rozdiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
DPB si len musi strazit cenu dodavky, spotrebu a so spotrebou suvisiace maxima. Stale plati, ze najdrahsia je spicka, kym sedlo a vikend je prakticky zadarmo.