Áno, výhodou MHD by mala byť cena, ale aj určitý komfort. Ale DPB disponuje krabicami na kolesách, čo nemajú s komfortom nič spoločné. Súhlasím s 8110zssk, MHD bez klímy je socka. Aspoň, že máme tých zopár MBCC. A ja mám asi tiež šťastie na zamestnávateľa, že môžem parkovať zadarmo v areáli (na dvore, kam ostatný nemajú prístup).
eripmav
ale to len ked IAD stoji kvoli zapcham, co je patologicky stav...
co uz pochopili v mnohych mestach...
kolony aut, jedine vdaka ktorym je MHD rychlejsie, nie je nieco z coho by sme mali jasat od radosti...
naopak, je to nieco neziaduce a treba to eliminovat, lebo stojace auta, to je zbytocne palenie benzinu, znecistovanie ovzdusia, stracanie casu ludi... proste chorobny stav...
isteze auto-komunisti si riesenie predstavuju tak, ze sa rozsiri cesta, co je este podporenie tohto patologickeho stavu...
inde uz objavili MYTO ZA VJAZD IAD... a nastavit ho treba tak aby bol patologicky stav zapcha odstraneny, a doprava IAD plynula...
plynula, ale DRAHA...
kto ma na to ist autom do centra, a zaplatit myto, zaplatit parkovanie... nech IDE! nech ide a zaplati...
cesty budu primerane zatazene, nedojde k plytvaniu zdrojmi (i takymi nenahraditelnymi ako ropa), IAD sa trochu zredukuje a ziskaju sa zdroje z myta napriklad na podporu MHD...
tym ale opatovne strati MHD vyhodu rychlosti... opatovne bude uz len lacnejsia...
zial nic ine ako lacnost MHD podla mna neostane a to je jedine co moze ludi prilakat...
teda pokial tu nebudeme podporovat patologicke stavy a tesit sa zo zapch na cestach ze hura, hura, auta stoja tak MHD je konecne vo vyhode ze je rychlejsia... to mi pripada ako ked sa jednooky bude vysmievat slepemu...