To čo bude v Devínskej od 2. 7. 2012? ? Nízku vyťaženosť linky 23 na Mláku by bolo určite efektívnejšie riešiť zrušením niektorýchi spojov v danom úseku. Lenže od 2.7 budú zrušené všetky a namiesto toho tam úplne odinakiaľ pôjde v 60-minútovom intervale 128-ka, ktorá sa síce bude krútiť po takmer celej Devínskej (a časť spojov do Devína), ale inde sa ňou cestujúci nedostanú.
Týmto krokom sa zhorší aj spojenie na železničnú stanicu Devínska Nová Ves! Nehovoriac o tom, že kto chcel ísť napr. na Vápencovú z Dúbravky, mohol použiť 15-minútový lístok. Teraz pri použití inej alternatívy prichádza do úvahy len 60-minútový.
Odkedy som začal pred pár týždňami po roku využívať linku 92 čoraz viac sa usvedčujem, že Ikarusy 435 sú pomaly životu ohrozujúce. ? Tie autobusy budú za chvíľu vyzerať ako Ikarusy 280 na konci svojej premávky. ? Dnes ma niečo "udrelo" do nohy v zákrute na linke 92 a nemohol som sa neprestať smiať keď som uvidel, že to bol radiátor, ktorý len tak lietal a nebol vôbec pripevnený. ? Taktiež ma na každom Ikaruse zaujali estetické opravy dielenských pracovníkov. ?
A čo bráni mať cez kladivká na 50 v špičke 6-minútový interval s kĺbovými vozmi? Už budú mať pri Slimáku búdu, tak môžu zaviesť striedačov. Minule som pri Slimáku videl 4 vozy prestávkovať.
Na 1 zastavke pocka mamicku s kocikom, na dalsej 1 cloveka, na dalsej studentov a chudak vodic pride a miesto prestavky na konecnej bude musiet rovno ist spat. A toto sa zopakuje znova a on bude este eventuelne potrestany na vyplate za meskania. Takze tolko k tomu.
To dáva tá mamička dieťaťu fakt "dobrý príklad". Netuším, aké staré bolo to dieťa ale každopádne určite nemalo takú kondičku na bežca ako jeho mamička, takže aspoň malo dosť času sa v kľude na zastávke vydýchať a upokojiť..
Dnes som cestoval spojom autobus č. 39 jeho číslo bolo myslím 28411. asi o 08:50 na Povrazníckej ulici dobiehala mamička s dieťaťom na zastávku.Vodič ju musel vidieť, ale napriek tomu, že pribehla až k dverám jej neotvoril a odišiel.Predpokladám, že by to znamenalo oneskorenie o pár sekúnd.Je to na zamyslenie, či ak napriek tomu, že žijeme v kapitalistickej spoločnosti, by sa vodič nemal správať ohľaduplnejšie. (možno sa ponáhľala do nemocnice, do práce....)
Áno platí sa za odjazdené km, ale je tam dohodnutý základný "paušál" a je problém aby sa naplnili vôbec tie km... pokiaľ viem tak až nad "paušál" by sa potom platilo viac, ale to teraz nehrozí..
Ja si skor myslim, ze dovod je ten, ze pri Tedomoch sa plati za odjazdnehe km. Takze je logicke ked mas volny iny bus posles najprv ten az potom, ten za ktory platis.
Rad by som vedel, preco neposlali L3 cez Vazovovu skrz opravu na Florianskom. Ta produktivita prace, ked kazdu chvilu musia uhybat z trasy je "vynikajuca"
Debilizmus ale cisty.
K linke 50: Určite som za to, aby cez víkend zostali Citelisy s 10 min. intervalom. Nemyslím si, že ju treba mať cez týždeň komplet garantovanú. To je pri 10 min. intervale 10 poradí a na Juráku je len 12 NP kĺbakov. Čiže ak sa tri pokazia, nedokážu zabezpečiť NP garanciu. A mimochodom, je isté, že ju bude robiť Jurák, keď ju teraz robí Trnávka? A ku garancii NP: Rozhodne by som dal aspoň dve – tri NP na linku 78 a možno dve na 34.
Ale celý tento bordel s vozmi by nebol, keby boli 1. a 2. DP spojené do jednej vozovne. Takto by mohli byť NP vozidlá aj poradia na každej kĺbovej linke, pretože na Trnávke sú iba NP kĺbaky (až na tých pár plynos čo tam vrátili). A takisto by nebol taký problém s 37, lebo každý deň zostane zopár voľných Tedomov, ktoré sa dávajú na linku 30, v lepšom prípade na X13, zatiaľ čo v 37 sa cestujúci tlačia ako sardinky. Najjednoduchšie by však bolo, keby sa Citelisy z Petržalky vrátili na Trnávku, dali by sa na 37 a SORky by išli do Petržalky na 99, alebo ich tam tak strašne nechcú? A potom by sa žiadna 50 meniť nemusela.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk