Reakcia na: MarekG #17932:
Tak výhodu rozraďovacej ("splietkovej") výhybky je hlavne to, že ak je umiestnená pred svetelným signalizačným zariadením, tak prispieva k zrýchleniu premávky, pretože ďalší vlak nemusí čakať pred stavacím kontaktom, kým súprava pred ním odíde ale môže si postaviť svoju cestu a prísť až tesne zaň.I.
Turbo
Bud rad, ze to nerobi DPB! Hadam nevies, ako by to dopadlo? Zvary elektrodami, v oblukoch ziadne prevysenie ani rozsirenie, hlucna trat, neodpruzena, sfusovana.
Uplne som zasol nad obratiskom Komisarky, kde nebolo ani rozsirenie, ani prevysenie. Alebo ako mi chces vysvetlit, ze v obluku je na vonkajsej kolajnici sfrezovana hlava a na vnutornej tiez hlava, nemala by byt vyfrezovana opornica; t.j. na druhej strane zlabu? Kazda tramvaj v tom obluku piska a skripe...