Naj linky by boli: AE1: HLAVNÁ STANICA- ASTRONOMICKÁ-ŽST. P. BISKUPICE
AE2: HLAVNÁ STANICA-TESCO LAMAČ-ZÁHOR. BYSTRICA- NA HRIADKACH
AE3: HLAVNÁ STANICA-VOZ. J. DVOR-VOZ. KRASŇANY
AE4: HLAVNÁ STANICA-ŠAFARIKOVO NÁM.-OVSIŠTE-MUCOVO NÁM.
Pekná predstava... ? No kdo vie možno bz DPB (ne)spravil nejaké AiroExpresy...(v roku 2112) ?
Ad 1: to vobec nie je "od veci" komentar. 63 bola kedysi expresna a dobre, vynechava mokrohajsku, dubovu, sokolsku, karpatsku a sabinovsku, ale! zachadza obojsmerne do tesca, ako si spomenul a dalej, od tesca k mokrohajskej ju zastavi semafor tesne pred zastavkou, ak niekto stlaci dopyt na zelenu, co je skoro vzdy, karpatska vobec nic nemeni na veci, pretoze zdrzuje semafor na racku a sabinovsku neprejde takisto na supu, pretoze pri kauflande ju zastavi semafor. A pre mna osobne nie je expresna linka taka linka, ktorej identicka trasa trva mne autom cca 18 minut a autobusom je to tusim 34 minut.
30-ku dat do tesca, rozmyslal som nad tym, ale zase pri tescu vystupuje vela ludi zo 63 smerom do lamaca. A robit tymto ludom komplikacie by nebolo dobre, odhliadnuc od toho, ze 63-ka bola do postavenia lamacskeho tesca iba spickova linka.
Je to jednoduché: DPB si objednal webstránky s CP a vyhľadávačom od externej firmy (zrejme FS SOFTWARE S.R.O.). Keďže tá firma webstránky robí zjavne "u seba" a nie "u zákazníka", tak vytvorili subdoménu cp.dpb.sk, ktorá celá je smerovaná na stránky tejto spoločnosti, t.j. na mhdspoje.cz . Pre názornosť skúste napr. http://cp.dpb.sk/jrw/ a http://mhdspoje.cz/jrw/dpb/
"V priestore je treba napríklad vymeniť eskalátory, stropné svietidlá, problém je so zvrškami električkovej trasy," uviedol novomestský a mestský poslanec Libor Gašpierik (SDKÚ-DS)."
Neopravovala sa náhodou len tak náhodou nedávno trať na Trnavskom mýte? ?
Ide to aj s www... vtedy bol nejaky vypadok a neslo to ani bez www
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
"V priestore je treba napríklad vymeniť eskalátory, stropné svietidlá, problém je so zvrškami električkovej trasy," uviedol novomestský a mestský poslanec Libor Gašpierik (SDKÚ-DS)."
Neopravovala sa náhodou len tak náhodou nedávno trať na Trnavskom mýte? ?