samozrejme, vypadlo mi "kladný image dpb je oxymoron"
ale inak s Tebou súhlasím. Byť vodičom je povolanie a služba verejnosti. Tiež robím v podobnej oblasti (školstvo) a rozhodne si nemôžem prenášať osobné problémy do zamestnania, pretože kazím meno celej inštitúcii.
Uznávam, že nie vždy sa to dá - to ale nie je ospravedlnenie a už vôbec by nemalo byť apriori.
vodič by mal reagovať razantne, ale profesionálne - a nie napr. vrieskať na dobiehajúcu dôchodkyňu "Pridaj, rakovina!"
Nie, prave v nasich podmienkach je mimoriadne dolezity. DPB a MHD ako system maju u nas hrozne meno. Psychoticki vodici ho vyrazne nicia co znamena este menej cestujucich v MHD, menej spojov, viac vypovedi. Kazia to sami sebe, bohuzial doplatia aj ti slusni.
Ja som bol nedavno svedkom incidentu v autobuse. Mladici spravili nieco co nemali, ale reakcia vodica namiesto profesionality bol uplne psychoticky vylev. Aj ked sa ma to netykalo, pokazilo mi to celkom slusnym sposobom den a ked nabuduce niekam pojdem a opat sa budem pytat ci MHD alebo IAD tak pocit "MHD je stresujuca" bude opat o nieco silnejsi.
Ad 2: Vôbec by ma neprekvapilo, keby sa v tej dobe volala jedna zastávka dvoma názvami. Ale minimálne v smere do Petržalky zastavovali L55 aj L58 na Plynárenskej, hneď za križovatkou s Prievozskou... ešte dodnes je tam prístrešok.
Ostatné žiaľ neviem.
mal by som otázočku pre historikov (vychádzam z histórie na imhd z roku 1988), vopred ďakujem za odpovede, ak niekto vie
kde bola zastávka VD Druna pre L25? bol to pôvodný názov zastávky Stará Ivanská?
kde bola zast. Prievozská pre 55 a 58? lebo to vyzerá tak, že na Prievozskej boli všetky tri Tbus zastávky Miletičova...
nepamätá si niekto, či po sprejazdnení nadjazdu z Petržalky cez súčasnú Einsteinovu na most ČA v 1989 bola zriadená (dnešná) zastávka Farského? a či sa tak aj volala alebo mala iný názov?
?
Z povahy zamestnania musi byt vodic osoba, ktora vie zvladat stres, nie psychopat. Nastupil by si do lietadla ktoreho pilot by sa vyhrazal cestujucim fyzickym nasilim (akokolvek debilni by ti cestujuck boli)? Navyse vodic reprezentuje DPB a musi dbat na image zamestnavatela.
Jeden z dôvodov bude asi aj to že bol v práci už od 14:30 atoto mal ako poslednú jazdu po x kolách na 66... a ešte nebodaj ak tam mal pákový starý sor, tak to je už dosť na nervy aj keby nikoho neviezol ☺
A je fakt že na Karpatskej (randal) alebo na Trnku (palace gameclub) zvyknú nastupovaťpekné hovadá, ktoré v tom voze dosť vyvádzajú...
Vodič asi usúdil, že radšej ako zastaviť voz a volať políciu to bude vzhľadom na blížiace sa ukončenie efektívnejšie vyriešiť takto ?
Dobry den,
poprosim vodiča(linka č.N74,v noci zo 6.januara 2012 na 7. januara 2012,smerom z Hlavnej stanice,čas odchodu 00:00)aby sa láskavo ukludnil a nevyhrážal sa cestujucim že ich osobne rozkope(!!!),
Vdaka.
Ja nepotrebujem navrhovať iné trasy. Toto nie je fórum, kde si ľudia/deti navrhujú trasy liniek. Linkové vedenie je urobené celkom dobre vzhľadom k aktuálnej finančnej situácii Bratislavy. Jedine by som zrušil linky 27, 82, 128, X13. Našťastie na Dlhých dieloch sa to už vyriešilo, keď z liniek 35,36 a 135 vznikla jedna ako-tak normálna linka...
Nie stale neznamena len raz za cas. Ale ked zapchy nie su preco by som nemohol usetrit par dobrych minut rychlejsim cestovanim. Drienovu som myslel ako prestupnu zastavku medzi tymito linkami, ak sa ti nepaci tak moze byt radsej zastavka na Mliekarenskej. Vobec neprekaza ze je Drienova na znamenie. Aspon tam nemusi zakazdym zastavit. Aha, aj na Bajkalskej mozu stat, nie je to zly napad. K dalsiemu len tolko, zo Zochovej to snad na Hodzko nie je daleko.
Ale ak mas dost rokov, navrhni ine trasy.
Linka premávajúca cez Prístavný most a celú Bajkalskú by malá zápchy len niekedy? Videl si niekedy trojicu L98? Nie, nešli podľa CP, ztrojené odchody liniek v BA neexistujú... A tvoja druhá pseudolinka ide cez Lamačskú, Brniansku, Pražskú, Šancovú a Trnavskú - čiže taktiež ulice, kde zápchy bývajú len raz za čas
Koľko máš tých rokov?
Ked su zapchy neda sa nic robit, ale tie nie su stale.
Predpokladat ze by dve linky mali uspokojit vacsinu cestujucich je minimalne naivne. A ani to nepredpokladam. Este raz opakujem, ze ide len o 2 linky z cca 70 autobusovych liniek, teda asi 3%. Predlzenie intervalov liniek v priemere o 3%, co je 18 sekund na 10 min. nie je citelny problem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike