Tak dnes som bol (ne)milo prekvapeny v dnesnej 133
Miesto Vrakosy prisiel Tedom a bola tlacenica jak hovado - nastastie vodic mal tolko empatie, ze zastavil na molecke, aby sa ludia, co chcu ist na elektricky, netlacili s dalsimi, co chceli ist dalej + sa bal, zeby sa nedostal na Lafranconi Vidim, ze su este aj vodici, co maju rozum a neberu nas za dobytok Za toto mu chcem velmi podakovat a DPB by mal brat iba takychto vodicov, co im nie je jedno, ako sa cestujucim cestuje
Som tu po dlhsom case. Novy dizajn je pre mna nepochopitelny. Chapem, ze vlastnik sa snazi o unifikaciu vyzoru stranok. Osobne som akukolvek stranku cosi.zoznam.sk vypustil zo svojho okruhu zaujmu. Bohuzial, vzhladom na "normalizaciu" vypustam z bookmarkov aj imhd.
Bola to dobra stranka, teraz je nahradena v mojom pocitaci strankou www.dpb.sk.
Ja som skôr zvedavý na výdrž resp. kvalitu takéhoto značenia. Z fotiek je vidieť, že ide o hrubú vrstvu náteru a videl som už zopár tak nekvalitne vyhotovených značení, že táto farba išla pekne olúpať... ? Hlavne tá farba medzi medzerami na dlažbe nebude mať isto veľkú výdrž
Derik, ja samozrejme nie som za zachadzanie 22 ku Glavici. Ale pokial naozaj ta linka k Tescu nevyhnutne musi byt tak radsej nech to je 22ka ako nova linka.
To by bolo fakt "elegantné" vyvážanie ľudí čo idú zo starej Devínskej do mesta cez sídlisko (tá časová strata plus 5 min. je ideálna, mne to vychádza na 6-7 min, teda na kolo 14 min čo bude isto plus voz, aspoň v špičke), a tiež "elegantný" súbeh s 20 a nakoniec "elegantné" obídenie Tesca kvôli ktorému by to mal malo zachádzať (je fakt že vzdialenosť od tesca glavica na zastávku Králika smer DNV je cca 400 m. )
28 buď nech ide z mesta cez Devín ku Glavici, alebo na Opletalovu, určite nie oboje. Je dosť možné že cez sídlisko do tej Glavice by bola plnšia ako dnes na Opletalku. Ale v tom 2006 keď sa to zaviedlo bol jeden z pseudoargumentov (výhovoriek?) proti tomu aby 28 išla cez sídlisko, že ľudia (deti) z DNV by pri ceste do mesta nevedeli na ktorej zastávke čakať, na jeden smer by mali 20/22+el a na druhý 28 a by prebehovali cez cestu na poslednú chvľu navyše medzi nástupišťami ktoré ani nie sú až tak tesne oproti sebe, atď... ?
Ahojte
posledny cas kukam nove tvare revizorov a ich akoze nenapadnych SBS-karov. Je to docela smiesne a lahko prehliadnutelne uz len vdaka SBS ?
Ale ako som vcera na nich natrafil 3x pocas jedneho dna tak ma napadlo nakolko casto chodim krizom krazom po celej BA ze minule som isiel busom 96 od Bojnickej po Markovu. Bol vikend a ziadne zapchy naozaj ziadne a nikde. Bol to sofer typu 30 a smrt v ociach a tak sme prisli po markovu so 6min. meskanim. A tak ma napadlo co robit v takom pripade ak za to clovek nemoze a prestupuje a ma vypocitany listok a zrazu mu to nevychdza kvoli takemu typu sofera ktori asi jazdil pred tym na traktore niekde na poli...
A som docela zhrozeny a stoho pristupu SBS ja osobne by som takych ani nezamestnal pretoze reagu nejako prehno na situacie ktore to nie je potrebne...
Este by ma zaujimalo ze ako to je stym ze ma byt viditelny preukaz SBS nakolko ty napr v Bille musia mat stale nacapeny na viditelnom mieste a ty v buse zrazu len v pripade zasahu? A toho co som videl vcera zacal prve kricat a potom az nieco vytahovat ked sa niekto ozval na to...
L28 zachádzka na zastávky Hradištná, Marečka a Králika - otočka na kruháči pri Glavici
a) v smere do mesta by stála na južných zastávkach, smere do DNV na severných
b) časovo zanedbateľné zdržanie
c) Glavica je v ideálnej pešej dostupnosti, tam žiadnu extra zastávku netreba
Áno, ako napr. 68 a 168 podľa jedného návrhu čo som čítal... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A