Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vláda rozhodla o fiškálnej decentralizácií k 1.1.2004. To by mohlo znamenať viac peňazí pre DPB a hlavne viac nových vozidiel. 🙂 Som však zvedavý v akej miere to bude. Či hned 50:50, alebo tam bude ešte prechodné obdobie napr. 70štátu a 30obciam.
Inac, dalsia zvrhlost Karosy B 9xx je ta "kabinka" vodica. Pokial je taka ista, ako v serbloch B 7xx, tak je to o nicom. Totiz, prave dnes rano som zazil, teraz nenapisem linku/poradie ani c. voza, ze vodic si zapalil cigaretu (pocas jazdy) a do voza isiel taky zapach, ze to hadam ta kabinka ani nemusela byt. Ci nie? A este nieco: Spytajte sa vodicov, ake su tie kabinky v zime dobre... Ako tam krasne taha... Iba tolko ku konstrukcii...
Turbo: Neboj ak nebudú 21Tr tak to budú trollina. 🙂
Reakcia na: Turbo #17080:
normalne s tebou suhlasim 🙂. Z Agory "T12" nic dobre nevzide.
Reakcia na: Vlastimil #17062:
no, slovensky "vyrobcovia". Nie su relevantnym hracom na trhu, takze velmi ani nestoja za pozornost. Este tak Slovbus vyzera, ze nieco dokaze vyrobit. Precitaj si bb diskusiu a uvidis, ze pri podpore slovenskych vyrobcov treba niekedy dost zhovievavosti a trpezlivosti.
Reakcia na: Vladimír #17073:

Prosim? Aku znizenu podlahu? To akoze ta vanicka ma byt znizenie podlahy? Tak to je naozaj uchvatne, ze znizili podlahu zo 890 mm na 790 mm, a to tiez iba na kusku... Akoze nechcem tu liat olej do ohna, ale napr. aj stare Ik283 maju po celej dlzke podlahu nizsie, ako 890 mm, konkretne 835 mm. A Ik435 su na tom podstatne lepsie.
Reakcia na: J #17070:
nemusis prepocitavat ceske ceny. Ja viem dost presne realne slovenske ceny:

B952 - standardna vybava, bez BUSE - skoro 6 mil Sk
B961 - standard, BUSE aj bez BUSE - 8,5 mil Sk
Citybus Euro 3 - standard, BUSE. hlasenie - 7,8 mil Sk

Ale skor ako sa zacnes tesit, ta vsade rozhlasovana cena Citybusu (tlacove spravy) je bez DPH, kym ceny B950 su vratane DPH! K nakupnej cene si pripocitaj udrzbu a rozdiel bude este vacsi. Nie bezdovodne sa jeden nemenovany pracovnik nemenovanej MHD vyjadril na adresu Agory CNG ze je to draha hracka. A radsej nakupuje VP Karosy.
Reakcia na: si #17068:

Dovol mi jednu otazku. Aku mas skolu? Je to technicke zameranie - strojar? Ja som strojar a mozem zodpovedne prehlasit, ze Karosa trpi radou nedostatkou prave na urovnikonstrukcie. A pri tych vozoch, co boli dodavane do BA aj technologicky. Totiz mal by si poznat zakladny problem strojarstva vseobecne. Mas dvoch ludi - konstruktera a technologa. Konstrukter nieco navrhne (skonstruuje) a technolog podla tych vykresov musi danu vec vyrobit. A vsade plati pravidlo, ze konstrukter a technolog sa hadaju. Totiz konstrukter tvrdi "to musi byt tak, a preto, lebo to a to a to..." a technolog mu povie "to sa takto neda vyrobit, je to nakladne, a preco to nie je takto a tak a tak...". Ale v pripade Karosy B 9xx mam pocit, ze sa tito dvaja vobec nepohadali, konstrukter nieco navrhol (zvrhlost) a technolog si povedal: Nebudem sa s nim hadat, namocim to do kataforezy a ked sa to rozpadne, tak to nie je moja vina, ja som si svoju pracu splnil. Uznavam, ze Karosa ma naozaj moderne vyrobne postupy - z technologickeho hladiska, ale konstrukcia je naozaj prinajmensom "velmi divna", ak nie priamo zvratena, ako napr. pri B 961.
Reakcia na: Spectre #17064:

Ano, ozenil sa s "kachnou" 7053! 😃
Reakcia na: KREMIENOK #17057:

Neboj sa, sudruh Zednikovic sa sam o seba zodpovedne postara. Teraz by som ho urcite nechal, preziva psychokolaps z toho, co sa deje so 7053. 🙂
Reakcia na: J #17045:

A co tak predstait si, alebo skor pozret sa, na to, aky bordel robili slovaci za poslednych 10 rokov... 😞
Reakcia na: xxx #17043:

Napr. Brno je porovnatelne velke a bez metra sa zaobchadza velmi dobre. Ale keby som velmi hladal, nasiel by som aj ine priklady.
Reakcia na: ufo #17038:

To je teraz v podstate jedno, mne ide o to, aby sa to vobec este vyrobio. Lebo na experimenty typu SM11 neverim. Vsak ono to dopadne presne tak ako ona spominana T11. Shithnis je shithnis!
Reakcia na: ufo #17036:

Neboj sa, ked ten sudruh ekonom za par rokov zisti, kolko bude treba investovat do ciest, dialnic, a podobnych veci s tym suvisiacich, tak velmi rychlo zisti, aku *****inu to vlastne spravil, lebo keby bol dotoval verejnu osobnu dopravu, tak by ho to vyslo lacnejsie. Ale tot na Slovensku je to tak - spravim nieco a sledujem ako to dopadne. 😞
Reakcia na: tr3mp #17015:
Tak to ti naozaj gratlujem! 🙂
Reakcia na: Igorko #17007:
To hadam nemyslis vazne! 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
nemám dôvod klamať, ale napíš m@rtinovi a on ti pošle históriu dodávok pre Prahu od 1992 aj s cenami.
Reakcia na: J #17074:
K tým číslam ozaj nemám čo dodať, ostáva mi len veriť Ti.

S posledným odstavcom sa dá len a len súhlasiť.
Vladimír: No štát prestavbu tohtoročných 30busov na CNG aj s GO hradí štát v podobe kapitálovej dotácie 100mil. Minulý rok to isté.

Môj príspevok som si prečítal ešte raz a naozaj to tak vyznelo, ako si napísal, ale aj cena K951 aj Citybusu sú s maximálne možnou výbavou. Ceny sú pražské prepočítane na SKK v kurze 1,3. Praha si všetko dáva v maxi výbave. Tie ceny mám od m@rtina. Mea culpa

No ten rozdiel si určite všimne no o čo bude prekvapený ak sa jeden deň odvezie K951 a druhý deň trebárs Solarisom. Asi viac a aj sa viac poteší.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.