Reakcia na: ufo #167858:
inak, ak má Filiálka, resp. ťahanie vlakov na Filiálku rozbiť prestupnosť medzi vlakmi, tak načo sa o nej ešte vôbec baví dakto ako o dobrom riešení? Nebolo by radšej lepšie namiesto Filiálky vraziť peniaze do nového Predstaničného námestia a úsek Predmestie - Filiálka asi aj nadobro pochovať, aj keď na Predstaničné nám. tým pádom dostaneme očividne veľké kulové potom a bude to záležať iba na ochote developera to financovať, s nejakou spoluúčasťou mesta? Keď sa má riešiť doprava z okolia BA do BA a poobede opačne, tak nestačilo by keby časť vlakov zo smerov TT a GA šla na Hl.st. a niečo na Nové Mesto pre tých, čo cestujú do východných častí mesta? Padli by tak aspoň tie nekonečné debiliny okolo všelijakých hybridov električky v Petržalke a bol by svätý pokoj a nikto by už nešpekuloval o tram-train. Navyše čo som videl nejaký nápad "génia" s tram-trainom od Šafka v trase L13, tak to je fakt "skvost" ?. Mám pocit, že jak sa čas posúva vpred tak úmerne tomu pribúda aj množstvo čím ďalej tým blbších riešení, namiesto toho aby sa iba vybudovali nové vlakové zastávky v BA, spravila sa dôstojne Hlavná stanica a električka cez Starý most do Petržalky.
ufo
1) všetky diaľkové vlaky vedené striknte v rovnobežných trasách po 30, 60, 90 alebo 120 min,
2) všetky idú rýchlosťou 120 km/h a zastavujú na Vinhradoch.
T.j. max. 2 diaľkové vlaky do hodiny (výhľadovo ich môže byť viac) a znížená rýchlosť IC na 120 km/h. Ďalšia možnosť je viezť osobáky v pásme (trnavské od PK po Vinohrady nezastavia nikdy a pezinské budú stáť všade)
Otázne je, že keď sa to takto nerieši dnes (nič tomu nebráni), či sa to bude riešiť po výstavbe Filiálky...