Reakcia na: MatejBA #167462:
ja som tam ten návrh na eliny poslal s tým, že si nechám povedať, čo je na ňom zle, čo je dobre a čo by šlo lepšie. Chápem dnes vzťah liniek 30,37 a 63 alebo 39,61,63 a k nim 96 (náhrada za zrušené kyvadlo Avion - Petržalka), ale nie je možné taký stav držať nekonečne. Takisto som nespomenul L53. Tie návrhy sú robené s cieľom znížiť počet liniek a zaviesť linky kde najhorší interval bude 12-15min a aj to iba počas sedla. Interval 20min patrí podľa mňa na minibusy, alebo na linky kdesi na periférií (Východné, Vajnory, Devín,...).Ten chalan sa ma pýtal na návrh tak som napísal.Nechajme to teda tak a nelezme si na nervy. ?
Valec
Tretím veľkým projektom, ktorý je netrpezlivo očakávaný najmä obyvateľmi Petržalky, je stavba koľajovej dráhy z centra Bratislavy do Petržalky v rámci nosného systému hromadnej dopravy. Cieľom je vytvoriť kapacitné spojenie cez Dunaj, ktoré bude spoľahlivejšie a rýchlejšie ako autobusové a dokáže pritiahnuť aj časť ľudí využívajúcich individuálnu dopravu autom. Začiatok výstavby je predpokladaný v roku 2013, pričom v prvej etape projektu bude zrekonštruovaný Starý most (a vybudovaná trať po Bosákovú ulicu) tak, aby po ňom mohli premávať ľahké koľajové vozidlá. Náklady na prvú etapu sa odhadujú na 80 mil. eur. V druhej etape, pravdepodobne v roku 2014, sa začne druhá etapa, ktorá predĺži železničnú trať až po Janíkov dvor na konci Petržalky. Predpokladajú sa náklady vo výške 133-280 mil. eur v závislosti od vybraného variantu trate (povrchový alebo polozapustený). Realizácia tohto projektu na naplánovaná v rokoch 2014-2015.
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=36301&prm2=103212
Tak kde je pravda?