Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #167456:
Síce off-topic, ale.. USA to nemá vymyslené najhoršie, ale nemám pocit, že by sme sa v tom k nim približovali. U nás sa stavia stále viac montážnych dielní, kde sa len montujú dokopy súčiastky a jediné, čo do toho u nás dáme, je fyzická práca. Avšak tá ekonomicky zaujímavejšia časť, celý vývoj a obchod prebieha v západných krajinách, ako aj USA, a samozrejme potom zisky tých firiem, ktoré u nás investujú, idú naspäť k ich majiteľom do zahraničia, čo pre nás nie je nič extra. Ale aspoň tu máme nižšiu zamestnanosť. Pritom by stačilo zvýšiť podporu vedy, vzdelávania, výskumu a malého podnikania (ktoré viac prispieva k miestnemu rozvoju než veľkí investori) a to napríklad aj znížením byrokracie a daní. V USA to majú z tohto pohľadu spravené celkom dobre a má to efekt.
Reakcia na: MatejBA #167462:
ja som tam ten návrh na eliny poslal s tým, že si nechám povedať, čo je na ňom zle, čo je dobre a čo by šlo lepšie. Chápem dnes vzťah liniek 30,37 a 63 alebo 39,61,63 a k nim 96 (náhrada za zrušené kyvadlo Avion - Petržalka), ale nie je možné taký stav držať nekonečne. Takisto som nespomenul L53. Tie návrhy sú robené s cieľom znížiť počet liniek a zaviesť linky kde najhorší interval bude 12-15min a aj to iba počas sedla. Interval 20min patrí podľa mňa na minibusy, alebo na linky kdesi na periférií (Východné, Vajnory, Devín,...).Ten chalan sa ma pýtal na návrh tak som napísal.

Nechajme to teda tak a nelezme si na nervy. ?
Reakcia na: no.ev.di. #167446:
Nezaslal, lebo nejsom pri*bok a nevymyslam blbosti! A boh nas ochranuj, ked niektory z tvojich napadov prejde - to potom radsej obnovim svoj plan na kupu auta!

A keby si nebol vymlety, precital by si si, ZE TEN NARVH JE BLBOST A ZE BOL IBA NA UKAZKU, AKE MAS OBCAS NAPADY! ?

Re #167447 no.ev.di.: nie dunci, chruno si tu IBA TY! Clovek ked ti nieco povie, zacnes utocit. Ked sa ta nieco opyta, odbiehas od temy. Ked ti nieco povie, ze mas zle, tak vsetci sme ***** a ***** a ****** a len ty mas pravdu (to si iba ale myslis)! JA som trpezlivy clovek, ale tvoja zaostalost ma vytaca. Proti nosnym linkam nic nemam, ALE SYSTEMATICKY NIE DUNCOIDNE!

Pozri, proti tebe osobne nemam nic (ani nemozem mat), ale skus si obcas uvedomit, ked davas tie navrhy, ci to pomoze ludom, alebo ci to je len tvoj pokus nasilu urobit prestupnu tarifu.

PS: Uz teraz som bol blizko tomu, aby som hrubo porusil pravidla diskusie na imhd, prosim nenut ma, aby som to urobil, lebo narozdiel odteba ja sa neregistrujem 100x niekam, odkial ma vyhodili.
Reakcia na: Valec #167434:
Linkami 901 a 801 sa už predsa hýbalo. Pred pár mesiacmi boli všetky spoje predĺžené do Hainburgu (teda už žiadny nepremáva k železničnej stanici vo Wolfsthale).

A 801-ka mala zozačiatku 60-minútový interval od rána do večera 7 dní v týždni. Teraz má nepravidelný (od 40-minútového v špičke až po 120-minútový vo víkendový podvečer a prac. deň večer). Cez víkend je to jednoznačný pokles počtu spojov oproti minulosti.
Reakcia na: no.ev.di. #167458:
Ešte raz a pomalšie. Teraz má mesto úvery od Dexie. Predtým malo od Istrobanky.
Reakcia na: Valec #167451:
vieš kde je pravda? 10 rokov bola električka iba predmetom politickej agendy, rovnako ako metro, teraz to bude 10 rokov tram-train alebo vlak, t.j. hádka a spory. Takže možno sa v roku 2025 dohodneme.
Reakcia na: Andy #167455:
čiže úvery od Dexie a Istrobanky sú splatené skrz to, že mesto si vzalo iný úver. Zaujímalo by ma, že od koho. Keď má mesto takýto dlh, tak ma napadlo, či by nebolo dobré keby si mesto spravilo audit dlhu. Ale samo, nieže si najmeme odborníkov nejakej firmy, ktorá nás na tom poriadne ošklbe, tak jak Grékov ošklbal Goldman Sachs, ktorý im pomáhal fixlovať ekonomické ukazovatele a potom si vláda u nich objednala audit pohľadávok ? ako keby si niekto najal zlodeja na stráženie svojho majetku...
Reakcia na: no.ev.di. #167449:
mari sa mi daco, ze Ba mala pozicku z Dexie, ale na ktory ucel a kedy to bolo to uz netusim
Reakcia na: TeBeCe #167454:
no to som zvedavý, že čo tam postavia. Najlepšie by bolo keby tam bola konečne nejaká výroba lebo postupne sa prepracovávame k vzoru USA, že neprodukujeme nič, iba pracujeme v odbore služieb, administratívy a nič nevyrábame, iba dovážame. ?
Reakcia na: no.ev.di. #167452:
Bratislava má momentálne úvery od Dexia banky, predtým mali od Istrobanky, splatili to tými novými. Aspoň tak sa písalo v novinách, nepátral som po podrobnostiach. 🙂
Reakcia na: TeBeCe #167441:
Nevieš, čo tam budú stavať a aký rozsah to búranie bude mať?
Reakcia na: Valec #167450:
ja som názoru, že oblasť Astronomická, Súhvezdná, Vrakunská cesta treba upraviť a to výrazne. Ružinovská cesta by mala plynule pokračovať cez koľaje rovno a spojiť sa s Vrakunskou cestou a nie takéto prapodivné usporiadanie ciest ako tam je dnes. Čo sa týka presunu k električke, tak by sa zbúrali garáže na Astronomickej a tadiaľ by šla električka na Súhvezdnú, keby bolo obratisko pre električky a pre autobusy. Keby bola Patrónka ako je zast. Pri suchom mlyne, tak to by bol aspoň ako taká náplasť na ten problém, len dovtedy už dúfam, že bude druhá trolejbusová stopa na Patrónke.
Mimochodom:

Tretím veľkým projektom, ktorý je netrpezlivo očakávaný najmä obyvateľmi Petržalky, je stavba koľajovej dráhy z centra Bratislavy do Petržalky v rámci nosného systému hromadnej dopravy. Cieľom je vytvoriť kapacitné spojenie cez Dunaj, ktoré bude spoľahlivejšie a rýchlejšie ako autobusové a dokáže pritiahnuť aj časť ľudí využívajúcich individuálnu dopravu autom. Začiatok výstavby je predpokladaný v roku 2013, pričom v prvej etape projektu bude zrekonštruovaný Starý most (a vybudovaná trať po Bosákovú ulicu) tak, aby po ňom mohli premávať ľahké koľajové vozidlá. Náklady na prvú etapu sa odhadujú na 80 mil. eur. V druhej etape, pravdepodobne v roku 2014, sa začne druhá etapa, ktorá predĺži železničnú trať až po Janíkov dvor na konci Petržalky. Predpokladajú sa náklady vo výške 133-280 mil. eur v závislosti od vybraného variantu trate (povrchový alebo polozapustený). Realizácia tohto projektu na naplánovaná v rokoch 2014-2015.

http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=36301&prm2=103212

Tak kde je pravda?
Reakcia na: kecho #167439:
No neviem aká je aktuálna situácia, ale pred pol rokom platilo, že L901 vyrobí ročnú sekeru cca 4000€. Ja teda neviem, ale za túto cenu tú linku rušiť... Však toľko musia aj na reklamách vo voze nasadzovanom na túto linku zarobiť.

Zaplatenie dvoch Rajka busov vyjde už toľko, ako ich 5-ročná prevádzka.

Re #167444 810zssk: Zmeny a doplnky územného plánu.

Re #167448 no.ev.di.: (zoznam vybratý na stránke MDVRR)
Devínska Nová Ves – sídlisko je lokalzovaná na úrovni úlíc Kosatcová až Bridlicová, napojenie na MHD žiadne (resp. žiadne normálne)
Lamačská brána je lokalizovaná v križovaní predĺženej Saratovskej, v súčasnosti mimo zastavaného územia, do budúcnosti isto prínos
Patrónka úplne mimo Patrónky, s jediným prístupom od zastávky Pri suchom mlyne
Mladá Garda na križovaní s Račianskou, napojenie len na linku MHD 75
Trnávka (tipujem, že pôvodný Martinský cintorín) táto zastávka mi je novinkou, tá sa raz dá postaviť, raz sa nedá... ale inak veľmi zaujímavá lokalita aj napojenie na MHD
Ružinov - neviem v ktorej variante, každopádne buď na úrovni obratiska Súhvezdná (a tým pádom len napojenie na linku 39), alebo v mieste súčasného pricestia na Hradskej (bez akéhokoľvek napojenia na MHD - ani zastávka tam zakreslená nie je), v oboch prípadoch k električke cca 500 metrov pešo
Vrakuňa je opäť jednou z tých lepších, lokalizovaná priamo na úrovni obratiska Čiližská
Mimochodom, keďže má Bratislava také dlhy, tak ponúkam jeden dokument o tom ako sa z dlhov dokázal vylízať Ekvádor, ako bola Argentína "Gréckom" južnej Ameriky, ako USA rozhodli, že nová vláda Iraku nebude musieť zaplatiť 90% svojich dlhov, ktoré im nechal predošlý režim, ako aj to, že Nemci či Francúzi podmienili podporu pôžičky Grékom v prípade, že zadĺžení Gréci budú od nich kupovať vojenskú techniku... Zaujímalo by ma, že komu dlží Bratislava tieto peniaze. Dá sa zistiť, že u koho si Bratislava brala pôžičky? http://www.dailymotion.com/video/xik4kh_debtocracy-international-version_shortfilms
Reakcia na: Valec #167432:
taká plánovaná zastávka Patrónka je fakt o ničom, aby to malo význam, tak by musela byť vlaková trať preložená popod Patrónku, čiže by musela vliezť do tunela už pri Tescu Lamač. Zastávky Dolné hony, Kramáre a DNV-sídlisko, by ale mali dobrú polohu, len v DNV by si to vyžiadalo nejak dobre zabezpečiť výstup hore k nástupištiam a spraviť tam aj zastávku pre autobusy.
Reakcia na: 810zssk #167440:
2-3min nemôže postáť na zastávke? Chruňo si iba ty, lebo sa nevieš ovládať, tak ti radím, skoč si svojou "nosnou" do Eurovey na žrádlo a urobí sa ti dobre ?
Reakcia na: david1 #167437:
: a čo ti na tom DPČ vadí? Na Jiráskovej ul. boli linky 68,80,86,95 a 96. A preklad tam nebol žiadny. Na Romanovej 78,81,85,92 a 97 a tiež na prd cestovanie. Takže podľa teba a ostatných mudrlantov sa majú tieto linky zaviesť späť alebo čo vlastne chcete?! Na Jasovskú chodila kedysi L93 zbytočne moc často, teraz tam postačuje akurát nastavený interval na L98. Zrazu Vám nevonia to, že Petržalka má nosné linky s krátkym intervalom, čo sa stalo, veď ste to veľmi obhajovali? Myslíte si, že keď bude trolejbusová trať do Lamača, že tam budú premávať dve trolejbusové linky s tak debilným intervalom ako majú L30 a 63? Aj to ako to je s električkovými linkami sa Vám zdá byť normálne? Už by Vám mohlo dojsť, že je načase zaviesť nosné linky s krátkymi intervalmi aj na Trnavskej a Lamačskej ceste, t.j. znížiť počet liniek a dať kratšie intervaly.

Ešte k tomu tvojmu debilnému návrhu s L93/95/99. A Ovsište by vozila iba L99, že a tí čo cestujú na Zochovu by sa trtkali na ŽST Petržalka a potom podchodom na L93? ? Einsteinovu Rusovskú cestu máš kde pokrytú? Nemocnica Antolská, Jasovská, Jiráskova, Furdekova bez obsluhy akože? Inak si plne pri vedomí. Tak teda keď si taký múdry, tak navrhni niečo lepšie a zmysluplnejšie ty. Zaslal si vôbec v živote nejaký návrh do DPB ako ja tie električky a stretol sa viac krát s pracovníkmi DPB ohľadom toho návrhu?
Reakcia na: kecho #167439:
No vsak ona je aj teraz akoze nedotovana, teda ked ju zrusis tak vozokm sa neznizia.

Cele je to samozrejme kravina, ale ak sa beru do uvahy vozokm a nie naklady tak..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.