Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martyk #16630:
V iných Karosách nie, v Bratislavských áno. Samozrejme, aj Karosa je použiteľná, keď má aspoň akú-takú údržbu. Keď ale nemá údržbu žiadnu, nesmieme sa potom diviť.
Reakcia na: Turbo #16613:

Hej. Toto všetko ja viem. A vie to asi každý, kto vie o doprave základné veci. Ale keď sa tu stále dookola voľakto snaží, ako spásu Blavskej MHD, predať tisíc rachtajúcich Vrakos z Rezatého Myta, tak je tá diskuzia o busoch. Čo narobíš.
Aj na K-reporte títo predajcovia hobbysti vymysleli, že keď sa v Prahe zavedú trolejbusy, tak sa nemožu prestať nakupovat autobusy (a logicky do nákladov na zavedenie trolejbusov zarátať iba rozdiel ceny, keď nové autobusy nebudú treba). Tie sa podľa nich musia nakupovať stále v rovnakom množstve. Najskôr preto, aby bolo vidieť, že elektrická trakcia je oveľa drahšia. Že by tie autobusy boli na nič, to sú sprosté reči elektrofanatikov.
Sú ľudia (ja hovorím nelidi), ktorí nedokážu pochopiť, že keď sa postaví električková trať do Petržalky, tak sa tým nahradí desiatky autobusov a nové eště zopár rokov nebudú treba, keď sa vyradia tie najstaršie.
A všetkým, kto majú posledné zvyšky súdnosti je naprosto jasné, že Bratislava nepotrebuje nič tak súrne, ako je kapacitná doprav do Petržalky. A to je blokované v prvom rade chýbajucou koncepciou MHD. Keď je ale voľakto predajcom hobbystom, a nevie nič iné, než stále dookola vykrikovať v akom katastrofálnom stave je MHD v Bratislave a že nákup niekoľko stoviek hrkajúcich Vrakos z Rezatého Myta je jediné možné riešenie tohto problému a s takýmito sprostými rečami stále dookola zahlcuje fórum, čo už s tým narobíš. Ľudia majú rôzny prehľad o svete. Napríklad fanatici stále dookola melú svoje, bez ohladu na skutočný stav vecí. Zlé je, že sa stále nájde dosť takých, ktorí sú na takej úrovni ochotní diskutovať. Potom tu tu vyzerá tak, ako to vyzerá.
Objektibní a nezaujatý názor:
Mě se nezdá, že by po sedmi letech v Karosách něco vrzalo nebo se třáslo.
Nemám další kometáře.
Jenom podotknu, že Solarisy jezdí v Polsku. Kdo tam byl, tak ví, co to znamená. Tam je Karosa bez šance.
Martyk:
1)Zástupcem Karosy nejsem. Ty jseš zástupce firmy Elektroline nebo Solaris?
Seš už trapnej. Je vidět, že neútočíš na můj názor svobodně vyslovený, ale útočíš zkrátka jenom proto, že ti vadim.

2)Oficiálně ještě studuji. Jakou má však spojitost mé studium s mým a tvým chováním, to opravdu nevím? Chovej se jak chceš, ale vykašli se na poučování ostatních. Já tě jinak než za hulváta označit nemohu, ale je to tvůj problém, zrovna tak jako mé příspěvky tady na imhd.

3)Myslet si, že v bratislavských podmínkách vydrží i Solaris je blbost. Solaris je zrovna tak jako Merceds či Citybus prošpikován elektronikou a na opravu není třeba pouze síla, ale i mozek. Ten ovšem dílenským technikům v DPB chybí. Je zajímavé, že 95% DP v ČR a SR nakupuje Karosy a jsou s nimi spokojení (vč. tvé Ostravy). Mě se nezdá, že by po sedmi letech v Karosách něco vrzalo nebo se třáslo. Ovšem jel jsem ve čtvrtek Solarisem v Plzni a plastové podhledy se pěkně klepaly.
Reakcia na: si #16622:

hehe - no ked si to tak vezmes, tak zeny myslia tiez iba na jednu vec - a to na tu, ze my muzi myslime iba na to "jedno"... :DDD
Reakcia na: Kami #16624:
Co je dnes? Ste si ma normalne zobrali na antidoprawnu musku? 😃
Nie, nie som Ikarusofil 😃 Ale ako dieta som sa "zalubila" do hlasu tych vozov-vzdy som rozmyslala o tom, ze ked raz budem jazdit v beuse, ci sa mi-tak ako mojim ludom-podari premenit hlas toho voza na piesen-tak, ako im. Zo zaciatku ery B741 som si povedala.boze, fuj, automatikaaaa...beda...Ale je to vec zvyku a postoja-a dnes s rovnakou "rozkosou" nacuvam "rozjazdom a retarderom" mojich automatickych busov (a keby mi niekto pred 10 rokmi povedal, ze raz bude moj "srdcovy kral" jeden z TAMBUSOV, asi by som sa mu vysmiala do oci..) Ale clovek dozrieva a okolnostami sa meni-a ja mam rovnako rada vsetky svoje busy, ci su to Ikarusy, Karosy alebo cokolvek :o)
Reakcia na: Turbo #16606:
Je mi ta luto a smutim a sucitim s tebou, ludska blbost je este vzdy nekonecna. Ale sme na Slovensku, co si cakal? Ze sa vsetci dobre plateni pani inzinieri prastia do cela a povedia si, no ahaaa, ved nam vlastne hnije MHD a mz sme si to ani nevsimli?

Ale potom, co som precital tvoj prispevok, mi zostal uz len smutok zmiesany s nasranostou...
Z, takze aj ty si Ikarusofil 🙂. Medzi vodicmi je plno takych. Ale aj ten najortodoxnejsi moze zradit a pochvalovat si svoju novu Karosu (dokonca aj poctivu naftovu 741GO!). Ale pozor, Ikarus je nesmierne ziarlivy! Jeden odrodilec sa chcel pri otacani na konecnej opriet o radiacu paku a ...
normalne sa zrubal. Ziadna paka tam nebola 🙂 ! Skoro trafil kolegu aj ludi na zastavke. 🙂
Takze pozor Z, autobus je muzskeho rodu! 😉
Reakcia na: si #16622:
Je to asi v poriadku-ale oficialnym profilom nasho webu je DOPRAVA-drzme sa jej 😉
Reakcia na: Z #16619:
ja som bol vtedy sice este maly, ale bolo vidno ze som muzskeho pohlavia (a to vies tie potvory muzskeho rodu nemyslia na nic ine, iba stale na sex 🙂 )
..ale myslim, ze je to v poriadku-aj ked beusom odchovana, myslim stale zensky... 😃 :o)
...Som asi bez fantazie-mna nieco take nikdy nenapadlo 😉
Reakcia na: si #16618:
Aj ked sa cervenam, myslim, ze je to celkom vystizny nazov, joj 😉
Reakcia na: Z #16616:
ked budu vyradovat, radsej si skus jeden odkupit a zgeneralkovat... 🙂
a inac tie s 5stupnovou prevodovkou si pamatam aj ja, a inac mali aj pekne tlacitka na otvaranie dveri - volali sme ich ze bradavky 🙂
V ankete sa pýtate, či jazdíme do práce byciklom. Ja mám doma bicykel, tak neviem, či sa to ráta?
...Jeee, pamatam si dokonca patkvaltove... ked som sa ako dievcatko chcela stat vodickou v beuse, tuzila som jazdit prave z 280-kou... dufam, ze kym vstupime do EU a ja spravim KONECNE to vytuzene D a E, ktore mi chybaju vo vodicaku, mi este nejake v premawke vydrzia... :o)
Reakcia na: Martyk #16610:
Suhlasim-Ikarus je bezkonkurencny spolahlivy bezudrzbovy tank! 😃 Era I-kov 280 je najdlhsia era jednej pouzivanej znacky v MHD v BA vobec! 😃 Stara dobra mechanika, ktora prezila pristup ludi, posobenie prirody a dodnes ma svoje caro-a aj nezastupitelne miesto, zda sa. Nech zijuuu :o)
Reakcia na: Turbo #16613:
😮 Moralka mojho muzstva hlllboko klesa-tu sa nadawa! 😮
Reakcia na: Martyk #16610:

Bratislava by mala v prvom rade zacat stavat nosny system, lebo zabezpecovat vyse 60 % vsetkych vykonov autobusovou dopravou je absolutna chobotina. A takisto potrebujeme nove trolejbusy, vsak vsetky 14Tr su po zivotnosti... Poyebane gumokoly sice tiez, ale furt sa hovori iba o nich a uz mi to lezie na nervy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.