Aha, ale zatiaľ čo v Marcheggu sa vymieňajú slovenskí sprievodcovia a tuším aj rušňovodiči s rakúskymi a opačne, tak v Kittsee sa nič také nejde pokiaľ viem (idú až do Petržalky).
Firma ÖBB Personenverkehr nie je držiteľom bezpečnostného osvedčenia diel "B" pre Slovenskú republiku. Preto premáva presne len po štátnu hranicu, ďalej premáva ZSSK.
Ty si myslíš, že ZSSK ruší premávku narvatých vlakov? Ty tu neustále papuľuješ na Fica ako rozdával, ale do čiernej diery železnice by si sypal peniaze horom-dolom. Tak si tam láskavo syp svoje.
Ale tak radšej nech tam pošlú cielene nejakú súpravu ktorú môžu zničiť, aby tŕpnuť, že ktorým vlakom pôjdu naspäť a či budú ničiť vozne MÁV, DB, ČD, alebo ZSSK?
"ýstavba v predpokladanej cene 2,265 mil. € bez DPH bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj." V takýchto štrukturálnych fondoch platí prijímateľ pomoci 5% celkovej ceny, a disponibilnosť týchto prostriedkov musí vopred garantovať.
Do Petrzalky chodi nejaky zahranicny dopravca? Podla mna tam momentalne premava len ZSSK s vozidlami OBB a obavam sa ze v buducnosti tam bude premavat ZSSK s vozidlami OBB a MAV.
viem, ale tak sme v Schenghenskom priestore a možnosti cestovať medzištátnymi vlakmi z roka na rok klesajú? Ľudia hovoria, že za socializmu boli lepšie medzištátne spojenia než dnes a to hovoria aj tí čo v ´89 chodili na protesty a boli tvrdo proti bývalému režimu. Tri trate do Poľska máme s mizernou frekvencio u vlakov. Jediná krajina kam ako tak normálne premávajú osobáky sú Česko a Rakúsko, do Maďarska ako keby ľudia necestovali ?
To neboli medzihraničné úseky, keď sa tie trate stavali ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
ináč ústretový krok a po doterajších skúsenostiach s českými fanúšikmi aj dosť riskantný...