Reakcia na: m@rtin #16550:
Nepamätám si už presne, o aký nedostatok šlo, tuším niečo s ventiláciou, či topením... Neviem, môžem zistiť. Každopádne to bola len taká poznámka na okraj. V prešovskej 343-ke po roku premávky už kadečo nefunguje.CityBus sa skrátka do naších krajov nehodí. Ak Ty hrkanie nepovažuješ za problém, tak ja áno. A myslím, že ani cestujúcemu sa necestuje pohodlne v autobuse, ktorý hrká, vŕzga a pod.
Len pre zaujímavosť uvediem, že pri poklesnutí teploty pod -7°C prešovské CityBusy nenaštartuješ. Na hlúpy neodstatok sa odpovedá hlúpym riešením, a to tým, že v zimnom období, pokiaľ má CityBus na druhý deň jazdiť, tak nesmie parkovať pod holým nebom, ale odstavuje sa vo vnútri na kanál.
Čo sa týka motorov Renault, nejde predsa o jedno vozidlo. Mali sme nimi vybavených dovedna päť autobusov v rozpätí dvoch rokov na troch rôznych typoch autobusov. A neosvedčili sa. Dokonca aj ja ako cestujúci sa vozidlám s motormi Renault vyhýbam. Nabaví ma sedieť v "zdochliackom" vozidle, ktoré zúfalstvom kvíli i na rovinke a hlukom prehluší asi aj vlak. Možno chyba nebude len v samotnom motore, ale v kombinácii viacerých prvkov. Neviem, čo tam Karosáci podávali. Z uvedeného dôvodu DPMP v roku 2000 prešiel späť k motorom Liaz, s ktorými panuje spokojnosť. Keď sa však v roku 2002 objavili Karosy B961 s motormi Iveco, spokojnosť s nimi predčila aj Liazy. Vo svojom mladom živote som zažil, aby vozidlo, či motor bolo kritizované alebo nekritizované. Ale také chvály a ódy na Karosu B961 a motory Iveco, akú pravidelne počúvam na DP i od samotných vodičov, to sa len tak nevidí. Skrátka, vhodná značka sa hľadala a našla sa.
Tomas