Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #165438:
Električkové H-čko (H4) bude zastavovať na zastávke Orange Arena, Tram (rovnako ako linky 1,2,4 a N53), ktorá sa od hlavného vchodu do Orange Areny nachádza cca 420 metrov. Máš dojem, že v mestách, kde sa pohybuješ prevažne, je dostupnosť zastávky 420 metrov nejako extrémne dlhá? a zvlášť v prípade významných športových podujatí.
Reakcia na: kecho #165334:
že to električkové H-čko nestojí pri Orange-arene ako sa to uvádza v tom vrchnom popise, teda nezabezpečuje spojenie s Orange arénou. Maximálne tak prípojovosť. ?
Reakcia na: 810zssk #165435:
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
Reakcia na: Ruslan #165411:
Viedenský architekt v tom článku nejako zabudol spomenúť, že OeBB na zvojkoľajnení z Parndorfu do Petržalky neurobili ešte ani meter práce (pričom spodok je na to pripravený od rekonštrukcie v roku 1996), elektrifikácia cez Marchegg je aj z rakúskej strany v nedohľadne.... ale že my nebudeme mať tunel (ktorý má s koridorom TEN-T len málo spoločné) by bolo medzinárodnou blamážou. Kde sa títo experti stále berú? ?
Reakcia na: Valec #165430:
Dufam, ze to je zas tak ze je to robene za nase peniaze, ale vysledky neverejne. Alebo to plati niekto sukromny? Inak nice vec, len male pokrytie.
Reakcia na: Andy #165425:
Neviem, nemam cisla. Ale napr. na nakup vozov myslim dostava peniaze od statu.
Reakcia na: no.ev.di. #165423:
No vsak prave, kto povedal, ze RegioJet musi mat diesle?
Reakcia na: no.ev.di. #165422:
Milej zlatej, tu ide o to ze debata VOBEC nebola o SORe a ked uz tak JeTimu by sa oplatilo prevadzkovat SORky na svojich spojoch.
Reakcia na: SORBN12 #165420:
Kiezby ten "zlty mor" pri autobusoch bol aj na Slovensku...

Nech idu sukromni dopravcovia (nie nevyhnutne RegioJet) na co najviac trati.
Reakcia na: Andy #165387:
Ak je to to čo myslím, tak takéto monitorovanie beží už asi 3 roky na rôznych úsekoch ciest v BA, akurát výsledky sú zatiaľ neverejné.

Re #165390 no.ev.di.: "Otec robí u ZSSK"
Re #165405 no.ev.di.: "čo tam ešte ZSSK skrblíci osekajú"
Nedostaneš doma za to výprask? ?
Reakcia na: MiroBA #165427:
To mohol byť aj Flirt alebo Desiro, pozri si napr. http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=257
Reakcia na: MiroBA #165426:
Z BA do KN môžeš ísť normálne cez Nové Zámky. Tá trať z BA do KN cez DS je regionálneho charakteru, nikto normálny ňou nebude cestovať celú trasu, slúži na odvoz obyvateľov obcí, ktoré sú na jej trase 🙂
Reakcia na: MiroBA #165426:

Mimochodom, včera v Komárome v diaľke z mostu som videl na stanici tuším elektrickú súpravu 2xTalent. Chodí niečo také po tej trati?
Inak napadlo ma v súvislosti cestovaním Bratislava - Komárno.
Nebolo by vhodnou alternatívou aj možnosť využiť trať po Maďarskej strane? Že by chodil vlak Bratislava - Petržalka - Rajka - Hegyeshalom - Gyor - Komárom. prípadne až do Budapešti. Prípadne, s prestupom v Hegyshalome, alebo že by sa potiahla L801 až do Hegyshalomu.
Podľa mňa by to bola nejakým Rýchlykovým spojom aj rýchlejšia alternatíva pretože Trať Hegyshalom-Gyor-Komárom je robená určite aspoň pre rýchlosť 120 km/h. čiže lepšie ako 2 a pol hodinový moták cez Dunajskú Stredu. A stanica v Komárome(na maďarskej strane) je hneď pri Dunaji.
Nevie niekto koľko by trvala cesta, keby chodil vlak Bratislava - Hegyeshalom - Komárom?
Reakcia na: 810zssk #165416:
Myslíš, že ZSSK na tom nie je teraz zisková?
Reakcia na: Ruslan #165411:
prečo blamáž? Ukázal by mi niekto koridor, kde je jednokoľajka, tak ako medzi Petržalkou a Parndorfom? To by bol veľmi zaujímavý koridor... Okrem toho TEN-T17 nie je jediný TEN-T, totižto uchádzačov o dotácie na vybudovanie koridoru je viac, napr. MÁV+OBB pre trať Viedeň - Gyor - Budapešť, čo je trať takou frekvenciou vlakov, že na Slovensku taká snáď ani nie je.
Reakcia na: SORBN12 #165420:
snáď nechceš ťahať dieselové súpravy pod troleje? Inak takéto vlaky sú aj v prevedení ako elektrické jednotky a Stadler na svojej stránke ponúka súpravy rôznej dĺžky.
Reakcia na: 810zssk #165413:
ti hneď z rána prepína už? Chruňo si akurát tak ty, lebo sa nevieš normálne vyjadriť. Aby ani nie po roku prevádky už autobus vykazoval takéto kixy, tak "ďakujem" pekne.
Reakcia na: 810zssk #165419:

V Poprade minule pri kolonke dopravca bola "26" Neviem co to bolo ?
Aby ste vedeli moj umysel, co vam poviem tyka sa este regiojetu. Casom zvazuju ze by ho dali na Malacky, Galantu, Trnavu. No som zvedavy. Zase bude zlty mor nielen z autobusov ale aj z vlakov ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.