Reakcia na: AAA #165153:
ono to moze docela dobre fungovat, ale len v relativne nekorupcnom prostredi, co slovensko bohuzial nie je ...proble je uz tym ako sa rozdelili blbo kraje a pravomoci ..
lebo pre kraj bude vzdy lacnejsie a vyhodnejsie dat tie spoje lokalnym SADkam (ktore su sukromne a majitelia sa vedia "dohodnut" so zupanmi) ako nejakemu molochu ..
dalej doteraz malo slovensko najvyssie ceny za zeleznicnu cestu, cize to bolo no-go...
samotna infrastruktura by mala byt len statna.. tam proste to inak nejde ...
len mas aj problem, ze napriklad take IC a rychlikove spoje si na seba zarobia aj sami a to by vydzobal aj bez dotacii kde kto .. pri regionalnych mas problem ..
navyse aby to bolo atraktivne potrebujes v aglomeraciach nejaku integrovanu dopravu a normalne casy resp takty .. plus zachytne parkoviska a podobne veci, co na slovensku neexistuje ..
pritom kua staci ist do brna .. (vieden radsej nespominam)
Nick
- no k zhusteniu zastávok došlo, minimálne pre linky 2 a 8, kto si vymohol obnovenie zastávky na Vazovovej ma nezaujíma, zastávka existuje, myslím si že celkom oprávnene tá zastávka tam patrí!,
- chodím tadiaľto dosť často električkami v oboch smeroch a je to hrozné, keď električka jednu ulicu ako je Radlinského nie je schopná prejsť za 5 minút! a po sebe sa tu mocú dve-tri električky navzájom sa zdržujúc,
- ospravedlňujem sa za niektoré skrátené názvy ako "Radlinská", "Floriánska", niektorých to očividne pobavilo, čo už...
- prednosť električky odbočujúcej z Radlinského ulice v smere od Račianskeho mýta - stačí jedna dopravná značka P 33 , ktorá by im dala prednosť, umiestnená pred odbočením,
pekný večer
Mimochodom, dosť často dostávam na email informácie, že sa niekto chce prihlásiť pod mojim nickom