Reakcia na: Peon #164296:
To, že B. Záhradník tam už (minimálne oficiálne) nepôsobí. Za neštandardné považujem uvedenie jeho súkromnej e-mailovej adresy a čísla na mobil. Skôr by som v odpovedi očakával niektorú z adries @dpb.sk a niektorú z pevných liniek na Olejakársku ul. A nie je toto skôr v kompetencii magistrátu?
no.ev.di.
Re #164247 810zssk: zdravotné dôvody a počasie obmedzujú snáď používanie L50 pre odvoz do Eurovey? Celá tá tvoja averzia voči mojim návrhom stojí hlavne na tom, že som sa opovážil siahnúť návrhom na L66. Hlavne, že ty chmuľo si chcel skrátiť v rámci šetrenia L74 na úsek Vlčie hrdlo - Bajkalská a máš v paži všetkých tých čo s ňou chodia od stanice na intrák a z vlaku do Slovnaftu, taký si ty odborník veľký pokiaľ sa nejedná o tvoje linky ? tento tvoj návrh som aj konzultoval s príslušnými ľuďmi a povedali, že zatiaľ čo skrátenie L56 a 66 do pôvodnej trasy je predmetný návrh a je v hre tá tvoja L74 je kravina na druhú.
Re #164258 intony: Viesť ju do Dúbravky paralelne s električkami sú vyhodené vzkm, keďže potom keby si chcela takúto trasu mal by si oveľa ekonomickejšie ju viesť iba v trase Dlhé diely - Kuklovská - Borská, kde by si ľudia prestupovali na električky. V tejto trase ako je má zmysel, lebo obsluhuje Polianky a ponúka spojenie KV - Tesco Lamač. Čo sa týka Šaštínskej a Sološníckej tak pod Sološníckou bola komunikácia v tak otrasnom stave a stále je, že autobusy na L135 museli jazdiť po ľavej strane, lebo pravá strana cesty má viac dier ako ementál.