Reakcia na: Vladimír #16423:
mas pravdu - vpodstate. Po dlhsom uvazovani 
Si myslim, ze DPB by sa mal zamerat na zefektivnenie linkoveho vedenia (lepsie prelozenia subeznyx tras a podobne), zvysenia spolahlivosti a netreba zabudat, ze nielen autobusy exisutju.
A tiez netreba 100% NP busy mat- naco? Je asi lepsie mat novych vela. A podiel NP postupne zvysovat. Jedine, ze by sa podarilo zohnat NP vozidlo za cenu VP

Mne na MHD dnesje vadi to najviac, ze je nespolahliva a riedka (casovo). Toto co ja viem, najviac ludom vadi.
Andrej (Anndy008)
Ja mysilm, ze to nebude take zhave s tymi normami EU. Ved sa to tu uz rozoberalo - niekto si myslim dal tu pracu a nasiel, ze ziadna norma neudava, ze len NP busy sa musia kupovat. A poxybujem, ze by sa nejaka norma v EU zaoberala, ci ma byt nejaka fotobunka niekde - heh
Videl si nejaku fotobunku v citybuse? A nemyslim, ze by si v CR mysleli, ze do EU nevstupia.