Reakcia na: Z #164078:
1) Dvojkĺbák potrebuje jazdu rovnaký priestor ako jednokĺbák. A šo sa jednokĺbáku týka, zopakujem svoju tradičnú, tisíckrát opakovanú otázku: Ako to, že na obratisku Ružová Dolina (Trenčianska) som často mal problém otočiť sa so sólo trolejbusom, hlavne ak mal riadenie Csepel a bolo trocha zavzdušnené, zatiaľ čo som NIKDY nemal problém otočiť sa so Sanosom alebo s 15Tr?
2) Myslíš, že taký dvojkĺbák pri tom pohybe dvoma-tromi svetlami za sebou zožerie viac ako kĺbák a sólo? Treba si uvedomiť, že fyzika nepustí.
irizar
Arogantný prístup mal skôr istý výrobca z Vysokého Mýta. keby tam svojho času počúvali zákazníkov požadujúcich vozidlá kratšie než dvanásť metrov, možno by dnes SOR nebol taký úspešný. Kto chce kam...
Jo, a v Mikuláši kúpili štvordverové NB12, pretože im na ne ako prvé sériové kusy SOR urobil dobrú cenu; takisto ako Nitre na NB18. A keďže s prímestskými C10,5 sú v Liorbuse maximálne spokojní, nemali dôvod ich nezobrať. Ak ťa to poteší, s NB12 ani zďaleka tak spokojní nie sú a o ďalšie nestoja...