Reakcia na: no.ev.di. #163966:
V predložených materiáloch (Návrh riešenia, Príloha) sa hovorilo o povrchovom vedení a jednotnom priečnom reze bulváru, čo znelo veeeľmi nebezpečne. Preto sme sa (OI Lepšia doprava) snažili presadiť pasáž v zmysle toho, že treba bezkolíznu trať a tam, kde nie je možné urobiť MÚ kríženia, musí byť preferencia. Takže aj v tomto smere je prijaté uznesenie výrazným vylepšením toho, čo bolo pôvodne navrhované.
Petto
http://www.imhd.sk/pd/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62029&idg=1410&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/pd/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55417&idg=1410&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
a hlavne tu:
http://www.imhd.sk/pd/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55498&idg=1410&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=