Osobne si myslim, ze najvacsia rezerva u DPB je v oddeleni tarifnej kontroly. 25 revizorov na cca 660 tis. cestujucih DENNE je zalostne malo. Mam kopec kamaratov, ktori ani necvikaju ani sa nebrania kontrole. Vedia, ze maximalne raz za rok ich revizor skontroluje a tak maju rocnu elektricenku za 40€.
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.
No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.
No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?
Petto
? ? ?
Ci je to zbytocne dakam pisat, mam sa tomu šerblu vyhybat ? Nech si ho bere 2.DP a nech je z neho 2121 resp. nech ho daju fixne na 57čku s prejazdami na N33
? ? ?