Reakcia na: Tomas #16362:
vies, ja poznam dost vela vozov takych, ktore obcas vymaknem jazdit tak ze uplne nadhera a obcas sa to ledva vyteperi na most a pod. A ono to nie je tym, zeby bol voz blby, ale tym ako s tym ten ktory vodic jazdi...Re #16379 Spectre: hmm najlepsie zohnat stare RTOcky, ROcky, a podobne muzealne exponaty, tie co sa ciest tyka a aj neudrzby vydrzia toho este viacej

Re #16380 J: Ano, mas pravdu, je lepsie mat kratsi voz v hustejsom intervale... Ale ono aj ked to kompetentni ktori o tom rozhoduju pochopia, dalsia vec este je ze ci to aj zaplatia (pretoze musis zaplatit viacej vodicov a aj naklady na PM sa ti zdvihnu)
A skus si spomenut kam boli nasadzovane 15m busy ktore boli v BA... ak si dobre pamatam, tak prevazne na klbove, znacne vytazene linky a nie na linky kam by sa taky voz naozaj zisiel...
Re #16394 Tomas: no moj dojem z citara bol taky, ze to je bus niekam, kde v spicke v nom cestuje ludi tolko, ze akurat obsadia sedadla na sedenie a mozno ich neake male (jednociferne) cislo stoji... V Bratislave mas problem ze na vacsine spojov mozno akurat tak cestujuci stoji na jednej nohe a aj to nie svojej a z autobusu couhaju ruky a nohy cestujucich ktory sa tam nezmestili cely...
A v zadku som sa inac citil trocha stiesneno, inac v pohode... (akurat tie zavory co boli vpredu sa divym ze nik neurval

Ako som pisal kusok vyssie, zhustenie intervalu pri mensom buse by bolo dobre, ale... (to by mohli rovnako zhustit interval aj pri sucasnych busoch a preco sa deje skor opak a interval sa zrieduje ?)
Re #16397 Tomas: vsetko sa rozsype, skor ci neskor, a pokial je to pretazovane ako v BA, (ne)udrzba ako v BA a jazdi to po terenoch ako v BA, tak by sa ti tu do 3 rokov rozpadol asi aj tank...
Kami
MB ma na slovensku akciu, bezplatny servis x rokov/kilometrov. Nitrancanov nepustia ani do servisu, nie to do vnutra vozidla.